וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "מהומה רבה על לא מאומה"

29.12.2008 / 11:50

מאמן אשדוד לא התרגש מהמצב בדרום באימון הראשון שערכה הקבוצה תחת מתקפת הקסאמים. אופיר: "זה לא פשוט ומוזר, אך אנחנו חזקים"

רענן ברנובסקי

צילום וידאו: נועם כהן
עריכה: אמיר לב

בצל המלחמה בדרום ומצב הכוננות שהוכרז בדרום המדינה, חזרה הבוקר (שני) קבוצת מ.ס. אשדוד לאימונים לאחר פגרה בת שבוע. בהמלצת פיקוד העורף וגורמי הביטחון הועבר אימון הקבוצה ממגרש האימונים שליד המכללה אל האצטדיון העירוני באשדוד, וזאת מהסיבה שבאצטדיון קיימים מספר חדרים שיכולים להוות מרחב מוגן במקרה הצורך.

בפתיחת האימון דיבר מאמן הקבוצה יוסי מזרחי ואמר: "מבחינתי הכול בסדר. זה נראה כאילו עושים מהומה רבה על לא מאומה. אני באופן אישי מפחד יותר מפיגוע שיכול לקרות בירושלים מאשר שמשהו יקרה באשדוד. מבחינתנו החיים באשדוד מתנהלים כסדרם וכך גם הקבוצה מתנהלת".

מי שהרגיש שונה ממאמנו הוא קשר הקבוצה יוסי אופיר: "המצב הזה לא פשוט, זה די מוזר לנו. אנחנו לא מכירים אותו. האמת היא שגם אמש קרתה לי סיטואציה לא נעימה. כאשר בבוקר, בזמן שלקחתי את הילדה לגן הייתה אזעקה. הרגשנו מאוד מוזר. לא האמנו שזה יכול לקרות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף רצנו למרחב מוגן, הכנסתי את הילדה לממ"ד תוך 20 שניות ואחר כך גם שמענו את ה'בום'. זה לא נעים. גם אחרי ששמעתי את ה'בום' לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. מאוחר יותר חזרתי להוריי וראינו את כמות השוטרים באזור וגם את מקום הנפילה. אבל אנחנו חזקים".

כשנשאל אופיר כיצד אפשר להתרכז בכדורגל בימים כאלה אמר השחקן: "אנחנו מקצוענים. כל כדורגלן שעולה על הדשא שוכח מהכול, גם אם הוא רוצה או לא. אנחנו מתרכזים רק בדבר אחד. ברור שאם חס וחלילה תהיה אזעקה, אז תוך 40 שניות אני מקווה שכולם ייכנסו למרחב מוגן. זה אמנם מעלה קצת חיוך, אך זה גם די עצוב. אבל מה שהצבא עושה היה כבר צריך לקרות. אנחנו השחקנים נישמע להוראות ונעשה מה שצריך. אני בטוח שמחפשים את הפיתרון הכי טוב לקבוצה. אנחנו סומכים על כל הגורמים.

"אני אפתיע ואומר שזה גם טוב וגם לא", ענה אופיר על השאלה האם הוא מרוצה מכך שהקבוצה נוסעת לחמישה ימים למחנה אימונים באילת. "זו הרגשה לא נעימה להשאיר את הילדה והאישה ולנסוע לאילת". אופיר נשאל האם הוא וחבריו יודעים לאן הם צריכים לרוץ במקרה של אזעקת אמת וענה: "כן, קיבלנו הדרכה. יש פה מבנה מבטון אליו ניכנס במידת הצורך, נקווה שלא נצטרך".

14 שחקנים בלבד באימון הקבוצה

באימון הקבוצה נטלו חלק רק 14 שחקנים, כולם ישראלים, למעט הקשר הניגרי הנבחן, פיליפ אניימה. השוער הקמרוני מאייבי ג'וסלאן צפוי לנחות בימים הקרובים בישראל ולהמשיך להיבחן. הקמרוני כבר נבחן במדי אשדוד בשבוע שעבר והותיר רושם טוב, והמאמן מזרחי זימן אותו לתקופת התרשמות נוספת. זרי הקבוצה, דימיטאר מקרייב וכריסטיאן גונזאלס, ביום שלישי.

גם היום מושבתת מחלקת הנוער, ובאשדוד מתכוונים להתעדכן בכל יום בקרב גורמי הביטחון ובהנחיות פיקוד העורף על מנת לא לסכן את ילדי המחלקה.

קובי דג'אני חזר לאימונים, לאחר שהחלים מהקרע בשריר הירך האחורי, בשלב זה עורך השחקן אימונים אישיים עם מאמן הכושר. במהלך המחנה באילת צפוי דג'אני לשוב לאימונים מלאים. מהאימון נעדר אדיר טובול החולה ושי הולצמן מסיבות אישיות.

גם מנכ"לה של הקבוצה רפי נידם התייחס למצב הבטחוני: "מבחינתנו, כרגע אין פחד. השחקנים חזרו היום להתאמן, הזרים נוחתים ביום שלישי, הכול כרגיל. אין שום שינוי. כל בוקר אנחנו מדברים עם הגורמים האחראיים בנושאי הביטחון וכל יום נערכת הערכת מצב. אנחנו פועלים בהתאם להוראות. קשה לי להאמין שבאשדוד נגיע למצב של טילים וקסמאים כמו שהיה בשדרות, נקווה שיהיה שקט".

נידם התייחס להגעתו של השוער הקמרוני ואמר: "אנחנו באמת מאמינים בו, הוא פוטנציאל אדיר. במקביל אנו מנהלים משא ומתן עם עוד שניים-שלושה שוערים אירופיים. זה כרגע באמצע תהליך ואין מה להרחיב על זה".

משחק האימון שנקבע מול מכבי תל אביב ביום רביעי (17:30) באשדוד אמור להיערך כמתוכנן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חילוקי דעות בין מכבי ת"א לאשדוד בנושא דן רומן

כזכור, אמש סיכם רומן את תנאיו באשדוד עד סיום העונה, אך ראשי מכבי תל אביב, אליה שייך השחקן, הערימו קשיים לאחר שהתרעמו על כך שאשדוד פנתה ישירות לשחקן בצורה לא מסודרת ולא סיכמה את נושא דמי ההעברה עימה. במכבי דורשים 20 אלף דולר עבור רומן, באשדוד מקווים לסגור היום או מחר את צירופו של השחקן.

יוסי מזרחי התייחס לגבי נושא צירופו של רומן לקבוצה: "אנחנו רוצים אותו באשדוד. הוא סיכם את תנאיו במועדון ואנחנו מקווים שגם הנהלות שתי הקבוצות תגענה לסיכום. אם יהיה רצון טוב של שני הצדדים אין לי ספק שהנושא יפתר במהרה. אם זה לא ייסגר נפנה לאופציות אחרות".

גם המנכ"ל נידם התייחס לסוגיית דן רומן: "הוא סיכם את תנאיו באשדוד אתמול. אחרי שהשגנו סיכום עם השחקן הבנו דרך כלי התקשורת שמכבי רוצה סכום של כסף, אך אני מאמין שזה ייפתר. אין לי ספק שבעקבות מערכת היחסים הטובה בין שני המועדונים נמצא את הפיתרון הראוי".

גורמים באשדוד טענו כי הם הבינו שהשחקן קיבל אישור ממכבי תל אביב לחפש לעצמו בקבוצה בגלל שהוא לא משתלב בסגל של הצהובים ולכן סיכמו עימו. נכן לעכשיו באשדוד לא מוכנים את סכום הכסף עבור השאלתו של השחקן.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully