וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שלא עובד בארץ, לא עבד גם בגרמניה

מכבי תל אביב הפסידה פרנקפורט סקייליינרס 73:70 במשחק האימון הראשון מבין השניים במחנה בגרמניה. פייזר פתח בחמישיה. דרוקר: "ניסינו כמה דברים, צריך להתאושש עם ניצחון"

מכבי תל אביב נחתה היום (ראשון) בגרמניה וכבר הערב קיימה את משחק האימון הראשון שלה מבין שניים מול פרנקפורט סקייליינרס המקומית, בו היא הפסידה 73:70.

מרכוס פייזר, המחלים מפציעה בברכו, פתח בחמישייה של פיני גרשון, אבל זה לא עזר לצהובים גם מול הקבוצה המדורגת חמישית בבונדסליגה. טריי סימונס הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 18 נקודות, קרלוס ארויו הוסיף 17 ויניב גרין סיים עם 12 נקודות.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק טוב והובילה 16:27 בסיומו של הרבע הראשון, אלא שככל שהמחצית הראשונה התקדמה, הגרמנים צימקו את הפיגור. ברבע השלישי מכבי חזרה ליתרון דו-ספרתי, אבל הגרמנים הגיבו בריצת 2:16 ומאותו רגע לא איבדו את השליטה במשחק.

"ניסינו כמה דברים. סימונס היה טוב מאוד עד שנפצע במפשעה ונראה מחר מה מצבו", אמר בסיום עוזר המאמן, שרון דרוקר. "נתנו לפייזר 12 דקות ראשונות העונה. הוא הראה סימנים חיוביים, אך כמובן צריך להיכנס לקצב של משחק, אחרי כל כך הרבה זמן בחוץ. צריך להתאושש מחר עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully