וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד, בקטנה

מנצ'סטר יונייטד לא נתנה לליברפול לברוח בפסגה, לאחר שניצחה את מידלסברו המאכזבת 0:1 משער של הבולגרי דימיטאר ברבאטוב

אחרי שליברפול הרשימה בניצחון בניוקאסל ונותרה בפסגה, צ'לסי איבדה נקודות בשלומיאליות וארסנל נותרה בתמונת הצמרת, הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח את מידלסברו 0:1 במסגרת המחזור ה-20 בליגה האנגלית ולשמור על פער שבע הנקודות מהמוליכה. צריך לזכור שלשדים האדומים יש עדיין שני משחקים חסרים, והפער מבחינתם יכול לרדת לנקודה בלבד אם יאספו את כל הנקודות.

יונייטד חסרה את ריו פרדיננד הפצוע ופטריס אברה המושעה, בעוד דמיטאר ברבאטוב חזר להרכב הראשון. בורו הגיעה במוראל נמוך לאחר ההפסד לאברטון בבוקסינג דיי והקירבה לקו האדום. גארת' סאות'גייט החזיר להרכב את דייויד וויטר ואת אפונסו אלבש הברזילאי.

יונייטד לא הרשימה בפתיחה ואיימה על השער משתי בעיטות חופשיות חצי מסוכנות של כריסטיאנו רונאלדו. בדקה ה-22 קיבל רונאלדו הזדמנות פז להעלות את האדומים ליתרון, כשקיבל מסירה מווין רוני, אך מול השער בעט ברשלנות החוצה. יונייטד המשיכה לתקוף, אך לא היתה מדויקת. מנגד, שחקני בורו התרכזו בהגנה על שערם ולא סיכנו את השער של ואן דר סאר. במחצית היתה תקרית בין רונאלדו למגן האוסטרי של בורו עמנואל פוגאטץ, שנכנסו לעימות מילולי. חברי קבוצתם הפרידו בין השניים.

פתיחת המחצית השנייה התנהלה ברובה במרכז המגרש, ושחקניו של גארת' סאות'גייט החזיקו יותר בכדור, אך לא סיכנו את השער, עד לדקה ה-62 בה טונצ'אי קיבל כדור רוחב ממת'יו בייטס, אך נגח תחת לחץ החוצה. יונייטד התחילה לתקוף יותר ובדקה ה-69 עלתה ליתרון. מייקל קאריק הגביה, הגנת מידלסבורו לא הצליחה להרחיק וברבאטוב בעט מקרוב פנימה. עד הסיום המשיכו האדומים לתקוף אך החמיצו, כשהמחמיץ העיקרי היה ג'י סונג פארק.

המחזור יינעל ביום שלישי כשהאל סיטי המידרדרת תארח את אסטון וילה, שמעוניינת לחזור למקום הרביעי על חשבון ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully