וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "זו הקבוצה הכי טובה בה שיחקתי"

קפטן ליברפול קרן מאושר לאחר ה-1:5 בניוקאסל ופתיחת פער שלוש נקודות מצ'לסי (רק 2:2 מול פולהאם). סקולארי: "עשינו שתי טעויות וספגנו"

ליברפול הבטיחה היום (ראשון) את המקום הראשון עם סיום שנת 2008, כשדרסה את ניוקאסל 1:5 בסט. ג'יימס'ס פארק, מצמד של סטיבן ג'רארד ושערים של סמי הופיה, ריאן באבל וצ'אבי אלונסו. כמו כן, נהנו האדומים מאיבוד נקודות של צ'לסי בדרבי הלונדוני מול פולהאם (2:2) כדי לפתוח פער שלוש נקודות בפסגה.

"שיחקנו טוב מאוד ואין ספק שאנחנו מרוצים מהתוצאה", אמר סטיבי ג'י לאחר המשחק. "הדבר החשוב ביותר הוא שאספנו עוד שלוש נקודות. יכולנו להבקיע עוד הרבה יותר, אבל צריך לתת קרדיט לשיי גיבן, שבכמה הצלות מדהימות הוכיח שהוא שוער מהטופ העולמי". עוד הוסיף הקפטן: "זו הקבוצה הכי טובה בה שיחקתי. מהשוער עד החלוצים - יש לנו שחקנים פנטסטיים. למרות זאת, יש עוד הרבה עבודה לפנינו ונצטרך להתגבר על מספר משוכות בדרך אם אנחנו רוצים להישאר במקום שלנו".

מן העבר השני, מירב העניין בניוקאסל לא היה בהפסד הביתי הכואב אלא בהודעתו של הבעלים מייק אשלי על כך שמכירת המועדון יורדת מן הפרק. "אני שמח לשים סוף לאי הודאות עבור האוהדים" הודיע אשלי. "ניוקאסל כבר לא למכירה וכעת נתרכז יחדיו בקידום המועדון בשנה החדשה".

סקולארי לא מאמין

שער השיוויון של האמריקאי קלינט דמפסי דקה לסיום המשחק בין פולהאם לצ'לסי, הותיר את המנג'ר לואיז פליפה סקולארי מתוסכל מתמיד. "הפסדנו שתי נקודות היום", אמר הברזילאי. "עשינו שתי טעויות וספגנו פעמיים. אני חושב שהייתה להם רק עוד הזדמנות אחת במשחק, לעומת 10 מצבים נוספים שלנו, ועדיין המשחק הסתיים ב-2:2".

על השערים שספגה קבוצתו ממצבים נייחים, אמר סקולארי: "אחרי השער הראשון עשינו הכל כדי שהמקרה לא יחזור שנית, ובכל זאת טעינו. שאלתי את פטר צ'ך איך היה שחקן חופשי ברחבה? זה לא ייאמן, הוא צריך להיות הקפטן של התחום הזה. היינו טובים במצבים נייחים העונה, אבל לא היום".

כשנשאל מדוע לא הוצב שחקן של צ'לסי בקורה הרחוקה, השיב הברזילאי: "אני לא מאמן בטקטיקה הזו". בהמשך התפנה סקולארי להתייחס גם לסיכויי קבוצתו לזכות בתואר: "האליפות לא הסתיימה היום. הכל יוכרע בשניים-שלושה מחזורים האחרונים - זה מה שיפה באנגליה. זו ליגה קשה מאוד".

ארסנל לא אומרת נואש

ארסנל לא ממש הרשימה היום במשחקה הביתי מול פורטסמות, אך ידעה לקחת את הנקודות לקראת הסיום משער נגיחה של וויליאם גאלאס ולנצח לראשונה בארבעת המשחקים האחרונים. "ניאבק על התואר ואני מאמין שיש לנו סיכוי", אמר בסיום המנג'ר הצרפתי ארסן ונגר. "היה קשה ליצור מצבים מול הגנה מאורגנת כמו של פומפי. אני שמח שפיצחנו אותה בחוכמה ובסבלנות".

ונגר החמיא בסיום גם לכובש שער הניצחון: "גאלאס ענה לכולם עם הופעה נהדרת במגרש. זה מה שאתה עושה כשאתה שחקן גדול. הוא התחיל כחלוץ ויש לו את היכולת לכבוש כשהוא תומך בהתקפה במצבים נייחים. התזמון שלו עושה את ההבדל".

המנג'ר היריב, טוני אדאמס, דיבר על השוער דייויד ג'יימס, שטעות שלו עלתה בהפסד של המאמן לקבוצתו לשעבר. "ג'יימס שוער נפלא והוא מנע לפני כן שער של ארסנל במצב של אחד על אחד. אין לי מילה רעה לומר עליו. בכלל, אני גאה בשקנים שלי. רואים שהם נלחמים עבורי, רק שאנחנו מתקשים להשיג את התוצאות הדרושות".

על הכעס של החלוץ ג'רמיין דפו, שנכנס לחמש הדקות האחרונות בלבד, אמר אדאמס: "ג'רמיין היה עצבני וכעוס, והאמת היא שלא הייתי רוצה שהוא ירגיש אחרת. התחושות שלו מובנות, אבל הוא צריך לדעת שלהיות מנג'ר כרוך גם בלקיחת החלטות קשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully