וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: תקציב האיגוד יקוצץ ב-13 אחוזים

בנוסף, איגוד השחיה מסיים את ההתקשרות עם "ספידו", שהייתה נותנת החסות הראשית. הערעור על עונשו של מקס ג'ייבן יתקיים בלוזאן

הנהלת איגוד השחיה אישרה תקציב של 4.88 מיליון שקלים לשנת 2009, הנמוך בשיעור של 13 אחוזים מתקציב 2008. הקיצוץ בתקציב נובע מהחשש כי המצב השורר במשק והיעדר תקציב מדינה מאושר, יגרום לקיטון בהקצבות המוסדות הממלכתיים, על אף הישגי הענף באולימפיאדה האחרונה.

84 אחוזים מהתקציב מיועדים לפעולות מקצועיות של הנבחרות בענפי השחייה, המים הפתוחים והשחייה האומנותית ורק 16 אחוזים מופנים למינהלה. ההנהלה אישרה את נוהל ההתקשרויות, כפי שהוצג בפני מינהל הספורט ורשם העמותות, מתוך כוונה לבחון בעתיד קבלת תו, ISO9001 תקן של מכון-התקנים.

ההנהלה החליטה לא לחדש את הסכם החסות עם חברת "ספידו" המסתיים השבוע לאחר ארבע שנות התקשרות. ההסכם עם "ספידו" היה שווה לאיגוד השחייה 100 אלף שקלים בשנה ובנוסף התחייבות של הספונסר להפיק חמישה שידורי טלוויזיה ישירים מתחרויות השחייה. במקום זאת ינסה האיגוד לאפשר, לכל המרבה במחיר, זיכיון להצבת דוכן למכירת ציוד באירועיו. לנותן החסות של האיגוד היה זיכיון בלעדי בהצבת דוכני מכירה בתחרויות, בו התקבל מחזור מכירות של כ-50 אלף שקלים בכל שבוע של תחרות.

האיגוד פתח בהליך של קבלת הצעות למתן חסות ראשית והוחלט שהאיגוד יפיק בעצמו את שידורי הטלוויזיה באליפויות ישראל, ללא תלות בנותן החסות. עד היום נהג האיגוד לחייב את נותן החסות להפיק את שידורי טלוויזיה כחלק מהחסות, זאת לנוכח העובדה שערוץ הספורט אינו מפיק בעצמו את השידורים. מעכשיו, מתכוון האיגוד להפיק בעצמו את השידורים.

ההנהלה רשמה לפניה את החלטת בית-הדין העליון של האיגוד, בראשותו של השופט בדימוס דוד בר-אופיר, כי בהתאם להודעתו של עו"ד אפרים ברק, ב"כ השחיין מקס ג'ייבן, ערעור האיגוד על קולת העונש שנגזר על השחיין עקב שימוש בחומרים אסורים, יתקיים בבית-הדין הבינלאומי של הפינ"א בלוזאן, וזאת בהתאם לתקנון הפינ"א. מועד לדיון בערעור עדיין לא נקבע.

ההנהלה הסמיכה את יועצה המשפטי, עו"ד עמיחי ויינברגר, לבחון מחדש את תקנוני האיגוד, לאור ריבוי הפניות שהיו, בעת האחרונה, לועדות המשמעת, והעונשים הקלים יחסית שנגזרו על הנאשמים.

ההנהלה אישרה את הצעת ועדת הארגון לקיים את אליפויות החורף של ישראל בבריכת "בית-איל" בקיבוץ אשדות-יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully