וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הפסידה 3:2 לאוזבקיסטן

השחקנים של מוטי איוניר הוליכו מפנדל מוצלח של נאתכו וכבשו בהמשך מראשו של בן סהר, אך נוצחו בסיום על ידי הנבחרת הבוגרת של האורחים

לאחר הודעת ראשי אופ"א כי דנמרק היא זו שתארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2011 ולא ישראל, החלו בנבחרת הצעירה במלוא המרץ את ההכנות לקראת משחקי המוקדמות. טורניר המוקדמות ייפתח בסוף מרץ 2009, כשישראל שובצה בדרג האיכות הראשון לקראת ההגרלה בפברואר.

הערב (ראשון) באיצטדיון רמת גן רחב הידיים והשומם, אירחה נבחרת ישראל הצעירה את הבוגרים של אוזבקיסטן למשחק אימון. לאחר פתיחה חלשה ומעוטת אירועים, נשרק פנדל לזכות הנבחרת של מוטי איוניר. בן סהר היה זה שהוכשל ברחבה על ידי שחקן אורח וביברס נאתכו לא התלבל מהנקודה וקבע 0:1 בדקה ה-27. 8 דקות חלפו והשופט רועי ריינשרייבר שרק לפנדל גם בצד השני. סרבר ג'פארוב הכניע את דניאל ליפשיץ' ממכבי נתניה והוריד את הנבחרות בשיוויון 1:1 למחצית.

האוזבקים פתחו בסערה את המחצית השנייה, כאשר שתי דקות הספיקו לקורבאנוב להכניע בנגיחה את אריאל הרוש, שרק נכנס במקום ליפשיץ וכבר הוציא כדור מהרשת. המחליפים עומר דמארי וטל בן חיים ניסו להשיג את השער המשווה, שהגיע בסופו של דבר שוב מנאתכו וסהר. קשר הפועל תל אביב הגביה כדור חופשי משמאל והחלוץ נגח פנימה בדקה ה-57. השערים המשיכו להיכבש בנגיחות, כשהפעם תורם של האוזבקים לעשות זאת מראשו של שרופטדינוב בדקה ה-62. נאתכו ניסה להשוות מיד, אך כדור חופשי שלו נעצר על ידי השוער וגם בן חיים ומשה בן לולו לא השכילו למצוא את השער המיוחל. 2:3 לאוזבקיסטן בסיום.

דניאל ליפשיץ (אריאל הרוש, 46), דין מורי, עודד אלקיים (ליעד אלמליח, 67), ניסו קפילוטו (דור מלול, 67), אבי ריקן (עמירן שקלים, 60), אושרי רואש (משה בן לולו, 82), ביברס נאתכו, שניר גואטה (רן אבוקרט, 46), אייל גולסה (טל בן חיים, 46), דודו ביטון (עומר דמארי, 46), בן סהר (דלה ימפולסקי, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully