וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "לא נתקבלה הצעה רשמית עבור קאמאנן"

28.12.2008 / 12:30

הצרפתי יהפוך לשחקן חופשי בסוף השנה, קבוצות לא ממהרות להציע עבורו סכומים גבוהים, וכרגע נושא הרכש של הצהובים בפגרה בספק

שחקני מכבי תל אביב ישובו רק מחר (שני) לאימונים אחרי פגרה של שבוע, אולם ראשי המועדון עוסקים בימים האחרונים בניסיונות למצוא קבוצות שיקלטו את השחקנים שמועמדים לשחרור מהקבוצה.

בהנהלת הקבוצה הכחישו הבוקר כי התקבלה הצעה רשמית מקבוצת פאפוס הקפריסאית (אותה מאמן ניר קלינגר) עבור יאניק קאמאנן. החלוץ הצרפתי הוא אחד המועמדים לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב של חודש ינואר, אך הקבוצות שמעוניינות בו יודעות שבסיום העונה הוא יהיה שחקן חופשי, ולכן לא ממהרות להציע עבורו סכומים גבוהים.

"לא התקבלה שום הצעה רצינית או רשמית עבור יאניק", אמר הבוקר גורם בכיר בהנהלת מכבי, "לא יודע מהיכן מגיעים הפרסומים. פנה אלינו גורם שלישי שאינו רשמי והציע סכום שמתקרב ל-40 אלף דולר עבור קאמאנן. זה לא רציני ועל סכומים כאלו אין בכלל על מה לדבר. בסכום הזה יאניק קאמאנן יישאר במכבי תל אביב. גם לא קיבלנו שום פנייה רשמית כזאת או אחרת עבור קאמאנן מאף מועדון בישראל. כרגע הכל דיבורים".

במכבי תל אביב הופתעו הערב לגלות את הפרסומים על כך שקשר הקבוצה דן רומן סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד. מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה אמר בתגובה לפרסומים: "דן רומן יכול לסכם באשדוד, הוא עדיין שחקן מכבי תל אביב. עד כה לא נתקבלה שום פניה רשמית מאשדוד בנוגע לשחקן, וכל עוד לא נסכם את סכומי ההעברה, דן רומן יישאר שחקן מכבי תל אביב".

במכבי מתכוונים לבצע חיזוק במהלך חלון ההעברות הקרוב, וגורמים בקבוצה כבר הבהירו מספר פעמים שהשינויים לא צפויים להיות גדולים. ההערכה היא שמדובר בשחקן אחד או שניים חדשים שיגיעו למועדון. הדברים תלויים כמובן בסכומי הכסף שיתקבלו (אם בכלל) לאחר שחרורם של מספר שחקנים. בידי הקבוצה כבר יש שמות של מועמדים לחיזוק, אולם מכבי לא תפתח במשא ומתן לגבי אף אחד מהם עד אשר תתבהר תמונת המצב לגבי שחרורם של שחקנים מהקבוצה.

משחק האימון שתוכנן ליום רביעי מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א באשדוד נמצא כרגע בספק, וראשי הקבוצה ישוחחו מחר עם ראשי אשדוד במטרה להחליט על מיקומו של משחק האימון שעשוי להיות מועתק לתל אביב עקב המצב הביטחוני בדרום.

ארגון האוהדים "אולטראס מכבי" יערוך הערב מסיבת חנוכה בבית השומר הצעיר ברחוב וייצמן בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully