וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רומן לאשדוד? במכבי ת"א לא חושבים כך

28.12.2008 / 12:58

הצהובים הופתעו לשמוע על הסיכום של הקשר בקבוצה מהדרום. ראשי אשדוד הפסיקו את פעילות מחלקת הנוער ויבצעו הערכת מצב מדי יום

ראשי קבוצת מ.ס. אשדוד מקיימים ביומיים האחרונים הערכות מצב לגבי המשך פעילותו השוטף של המועדון, בעקבות תקיפת צה"ל בעזה ומצב הכוננות שהוגדר באיזור הדרום עקב הלחימה. שחקני הקבוצה הבוגרת של מ.ס. אשדוד אמורים לחזור מחר (שני) להתאמן אחרי שהקבוצה סיימה שבוע חופשי ללא אימונים. נכון לעכשיו לא מתכוונים באשדוד לבטל את אימוני הקבוצה הבוגרת, אולם הבוקר הוחלט להפסיק להיום את פעילות מחלקת הנוער והילדים, כאשר בכל יום תערך הערכת מצב מחדש בהתאם להוראות כוחות הבטחון.

השחקנים הזרים של הקבוצה כריסטיאן גונזאלס ודימיטאר מקרייב שנמצאים בחופשת מולדת אמורים לחזור לאשדוד ביום שלישי, כאשר ביום רביעי אמורה הקבוצה לשחק באשדוד נגד מכבי תל אביב (17:30), ולצאת ביום חמישי למחנה אימונים בן חמישה ימים באילת. נכון לעכשיו, משחק האימון מול מכבי תל אביב בספק.

השוער הקמרוני מאייבי ג'וסלן שנבחן בקבוצה, צפוי לנחות מחר בישראל ולהצטרף שוב לאימונים לאחר שבשבוע שעבר הוא כבר ערך 2 אימונים ואף נטל חלק במשחק האימון של הקבוצה הבוגרת מול קבוצת הנוער.

באשדוד מקווים שהמצב הבטחוני לא ישפיע על חזרתם ארצה של הזרים או על הגעתם של שחקנים זרים חדשים למבחנים. "עצרנו להיום את כל פעילות מחלקת הנוער והילדים שלנו, בעקבות ההנחיות של מחלקת הבטחון בעירייה", אמר הבוקר רפי נידם מנכ"ל מ.ס. אשדוד לוואלה ספורט. "ביקשו מאיתנו להימנע מריכוז גדול של ילדים וצריך להבין שבכל יום פעילות מתאמנים בין 400 ל-600 ילדים וזה יכול להיות מסוכן. נחכה להוראות הגורמים הביטחוניים בעיר. בשלב זה היו באשדוד רק כמה צפירות בודדות בבוקר ואנחנו מנסים להישאר רגועים ואני רק מקווה שאנחנו לא שאננים מדי".

במכבי תל אביב הופתעו הערב לגלות את הפרסומים על כך שקשר הקבוצה דן רומן סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד. מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה אמר בתגובה לפרסומים: "דן רומן יכול לסכם באשדוד, הוא עדיין שחקן מכבי תל אביב. עד כה לא נתקבלה שום פניה רשמית מאשדוד בנוגע לשחקן, וכל עוד לא נסכם את סכומי ההעברה, דן רומן יישאר שחקן מכבי תל אביב".

* כתבנו איציק יצחקי מוסיף כי ההתאחדות לכדורגל הודיעה לקבוצת הפועל אשקלון שהיא תדאג לה למגרש אימונים חלופי באזור המרכז, בשל הפעולה הצבאית בעזה והשלכותיה. המגרש ימומן על ידי ההתאחדות, ואחד המתקנים על הפרק הוא זה הנמצא במכון ווינגייט. אשקלון הגיעה להתאמן היום, אולם האימון בוטל בשל אזעקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully