וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מאוהב בעצמו

מאמן אינטר מבסוט מעבודתו: "הקבוצה נראית טוב יותר מהעונה שעברה, מרגיש שאני יכול לנצח כל יריבה". טוטי רוצה לחזור עד פברואר

היחסים של ז'וזה מוריניו עם אוהדי אינטר יודעים עליות ומורדות, אבל דבר אחד יציב בסן סירו העונה, וזה היכולת שמגלים הנראזורי. אלופת איטליה יצאה לפגרת חג המולד כשהיא במקום הראשון בסרייה A ומאמנה "המיוחד" מוצא דמיון בינה לבין קבוצתו לשעבר, צ'לסי. "אינטר שלי כמעט זהה לצ'לסי של 2004/05. היא מכונת ניצחונות", אמר הפורטוגלי בערוץ הטלוויזיה של הקבוצה. לאינטר יש שמונה ניצחונות רצופים, מה שהעניק תיאבון רב למוריניו. "אני רוצה להפוך את המועדון הזה לאחד הטובים באירופה, ואני שמח על העבודה שעשינו עד עכשיו. יש לי שחקנים כה טובים עד שיש לי הרגשה שאני יכול לנצח בכל מקום וכל קבוצה".

מוריניו המשיך להחמיא לעצמו ולשחקניו. "אינטר משחקת כדורגל נפלא, ונראה שהשנה היא טובה יותר מהעונה שעברה". כן, רוברטו מאנצ'יני, העקיצה הזו מכוונת אליך.

טוטי שומר על אופטימיות

קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, ייעדר כחודשיים מהמגרשים, והוא הציב לעצמו יעד: להחלים עד פברואר. הסיבה לכך היא שבאותו חודש יתמודדו הג'אלורוסי עם ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות. "עברתי בדיקה שאישרה כי אני סובל מקרע בשריר", אמר טוטי בן ה-32, "אני אחמיץ כמה משחקים ב-2009, אבל למדתי את התכנית עבודה, וזאת כדי לחזור כמה שיותר מהר. הרופאים הסבירו לי שלא מדובר בפציעה חמורה. כואב לשבת בחוץ, במיוחד אחרי שחזרתי לעצמי. אני אופטימי".

טוטי הבקיע חמישה שערים בשמונת משחקיה האחרונים של רומא בליגה האיטלקית, ועזר לקבוצתו להתאושש מפתיחת העונה האיומה. עתה הרומאים יחכו לקפטן ויקוו שיחזור לעצמו לקראת המפגש עם ארסנל.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully