וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל עלתה לרבע גמר טורניר אמסטרדם

שרף וחניכיו התקשו במחצית הראשונה מול אסטנה דראגונס הקזאחית, אבל המשיכו ל-73:88 ויפגשו בשלב הבא את מינאס מפורטו ריקו

אחרי שהשיגה ניצחון והפסד, התייצבה הערב (שבת) נבחרת הכדורסל של ישראל למשחקה השלישי בטורניר אמסטרדם וניצחה את הדאבליסטית הקזאחית, אסטנה דראגונס 73:88. משמעות הניצחון הוא שמחר יפגשו צביקה שרף ושחקניו את מינאס הפורטוריקנית ברבע גמר הטורניר.

הקזחים נטלו את ההובלה בפתיחה ועלו ל-2:9 מהיר אחרי פחות מתשי דקות משחק, אבל ישראל חזרה לתמונה ואחרי רבע אחד פיגרה 22:20, כשלישי כדיר רושם בזמן הזה 8 נקודות ו-4 ריבאונדים.

ישראל התקשתה מול אלכסנדר טיוטיוניק שצלף מחוץ לקשת ובעיקר מול אנטון פונומארב, כוכב נבחרת קזחסטן בן ה-20, המתנשא לגובה של 2.09 מטרים ונחשב לאחד מהכשרונות הגדולים ביותר שיש ליבשת אסיה להציע ואפילו לפוטנציאל לשחקן NBA בעתיד. פונומארוב שאב הערב ריבאונדים, קלע באחוזים טובים מתחת לסל והוליך את הדרקונים להובלה, אבל בסופו של דבר ישראל נעזרה ביתרון האיכותי של שחקניה כדי להפוך את התוצאה לקראת סיום המחצית, שהסתיימה ב-37:41 לנבחרת כחול-לבן.

המחצית השנייה כבר התנהלה תחת שליטה ישראלית. רוברט רותבארט נכנס לעניינים והתחיל לייצר נקודות, פונומארוב נקלע לבעיית עבירות ונעצר כמעט על המספרים שרשם במחצית הראשונה וישראל עלתה ל-42:51 באמצע הרבע השלישי ול-55:67 בסיומו. הישראלים ידעו לשמור על פער דומה גם לאורך כל הרבע האחרון ובסיום ניצחו 73:88.

קלעו לנבחרת ישראל: רוברט רותבארט 19, יובל נעימי 18, אנטון שוטבין 10, יוגב אוחיון 9, אלישי כדיר 8, שון דניאל, עומרי כספי, אורי קוקיה ורביב לימונד 6 כ"א.

הירבו לקלוע לאסטנה דראגונס: אלכסנדר טיוטיוניק 18, אנטון פונומארב 16 ו-11 ריבאונדים, סרגיי סטרוילוב 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully