וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשקלון מנסים לשדר עסקים כרגיל

27.12.2008 / 22:22

בשל המצב הבטחוני דחו בקבוצה הדרומית מליגת העל את חידוש האימונים ביום אחד. בקבוצה שוקלים לשכן את הזרים מחוץ לעיר

היום הסוער שעבר על הדרום, עם פתיחת מבצע "עופרת יצוקה", השפיע על גם על עולם הספורט עם ביטול משחקים בליגות הנמוכות וליגות הנוער בכדורגל, אך ההשפעות עשויות להיות ארוכות טווח, גם על ליגת העל בכדורסל. עירוני אשקלון, הנציגה הדרומית של הליגה הבכירה, לא מתאמנת בימים האחרונים עקב פגרת חג המולד, ואימוני הקבוצה שהיו אמורים להתחדש מחר (ראשון), ידחו בשלב זה עד יום שני או שלישי.

אשקלון צפויה לארח ב-4 לינואר את האלופה הפועל חולון במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ובקבוצה מקווים כי עד המשחק ישתנה המצב וכי יוכלו לחזור לשגרה. באיגוד הכדורסל בשלב זה לא הודיעו על דחייה כלשהי של המשחק, או על אפשרות מסוג זה.

השחקנים הישראלים של הקבוצה, כמו המאמן עדי אזולאי השוהה בחו"ל לרגל עבודתו, עודכנו במהלך סוף השבוע על ידי ראשי המועדון על המצב בעיר, ונראה כי אין שחקן בשלב זה שהביע חשש גדול, אך עיקר הדאגה נוגעת לשחקנים הזרים. כל ארבעת הזרים של הקבוצה צפויים לנחות ביממה הקרובה בישראל, אך באשקלון חוששים כי הם יסרבו לשחק אם המצב הביטחוני הקשה ימשיך לשרור בעיר. בקבוצה שוקלים להלין את השחקנים הזרים בימים הקרובים במרכז, ובשלב זה נשללה אפשרות של העתקת אימוני הקבוצה לאולם אחר במרכז הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully