וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור את הבורו

מנצ'סטר יונייטד תארח את מידלסברו באולד טראפורד ותנסה, לפני הקרב הגדול שלה נגד צ'לסי, להמשיך להידבק לשתי המוליכות. החבורה של סאות'גייט תיכנס לבונקר

משחק מספר 50: מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו (2+) 2.50, 2.95, 1.95

השדים האדומים מארחים באולד טראפורד את הקבוצה של גארת' סאות'גייט. הקבוצה של אלכס פרגוסון מדורגת שלישית עם 35 נקודות, שבע נקודות מהמוליכה ערב המחזור, ליברפול, אבל חסרים לה שני משחקים, כך שהיא יכולה, אם תנצח כמובן, להגיע עד כדי נקודה אחת בלבד מהאדומים.

במחזור שנערך ביום שישי גברו השדים בחוץ על סטוק סיטי 0:1 והמשיכו במירוץ המשולש לאליפות, ביחד עם ליברפול וצ'לסי. במחזור הבא (שייערך ב-10 בינואר) תפגוש מנצ'סטר את צ'לסי באולד טראפורד וכדי לתקוע מקל בגלגלים של הקבוצה הכחולה היא תהיה חייבת להגיע לשם עם ניצחון.

האדומים מהריברסייד מגיעים למשחק נגד מנצ'סטר כשהם מדורגים במקום ה-17. רק יחסי שערים עדיף על פני זה של סטוק סיטי מותיר אותם מעל הקו האדום. את הנקודות שלה הבורו צריכה למצוא במאבקי תחתית ונגד קבוצות יותר קלות ממנצ'סטר. אמנם מידלסברו סיימה לפני שני מחזורים בתיקו 1:1 נגד ארסנל, אבל זה היה בריברסייד סטאדיום. נראה כי באולד טראפורד לחבורה של סאות'גייט אין הרבה סיכוי להוציא משם נקודות.

הימור 1 משמעו כי מנצ'סטר תנצח בפער של יותר משני שערים, הימור X כי מנצ'סטר תנצח בפער של שני שערים בדיוק (לדוגמא, 0:2, 1:3 וכו'). הימור 2 אומר כי מנצ'סטר תנצח בהפרש של שער, תיקו או ניצחון של הבורו.

למנצ'סטר 10 ניצחונות העונה. 6 מהם בבית. מתוכם שניים בהפרש של שער אחד, שניים בהפרש של 2 שערים אחד בהפרש של 4 שערים ואחד נוסף בהפרש של 5 שערים. אנחנו הולכים עם ניצחון בפער של יותר מ-2 שערים, כלומר הימור 1, בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully