וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוציא את הפקק עם הפומפי

ארסנל מדשדשת בליגה האנגלית ולא מצליחה להדביק את הפער מהמוליכות. אולי בהזדמנות האחרונה של הקבוצה היא תארח את פורטסמות, שגם היא עוברה עונה לא טובה במיוחד

משחק מספר 13: פרמיירליג: סה"כ שערים: ארסנל/פורטסמות 3.10, 1.80, 2.70

מחזורי חג המולד יתחדשו ביום ראשון הם המחזור ה-20 בפרמיירליג. במחזור הקודם שנערך ביום שישי סיימה ארסנל בתיקו 2:2 עם אסטון וילה, פומפי הובסה בביתה, פראטו פארק, 4:1 על ידי ווסטהאם יונייטד. הקבוצה של ארסן ונגר מדשדשת העונה. בניגוד לעונה שעברה, אז היא הגיעה כמעט עד קו הגמר והתחרתה על האליפות עם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, הרי שהעונה החבורה הצעירה מלונדון לא מצליחה לשחזר את העונה הקודמת. התותחנים רק במקום החמישי, אחרי שלוש הגדולות כשאסטון וילה המפתיעה אוחזת כעת במקום הרביעי עם יתרון של שלוש נקודות על ארסנל. הקבוצה של ונגר מרוחקת 10 נקודות מהמוליכה ליברפול, ואם לא יקרה מפך דרמטי נראה שגם השנה באצטדיון האמירויות לא יניפו את צלחת האליפות.

פורטסמות ספגה מכה לא קלה עם עזיבתו של הארי רדנאפ והשארת הקבוצה בידיו הלא מנוסות של טוני אדאמס. פומפי ספגה, כאמור, במחזור הקודם הפסד צורם מאוד לווסטהאם והיא מדורגת במקום ה-11 עם 23 נקודות, רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

ההימור הפעם הוא על כמות השערים שתיפול במשחק בין שתי הקבוצות. כזכור, הימור 1 משמעו כי במשחק יפלו בין 0-1 שערים, הימור X כי 2-3 שערים ייכבשו בהתמודדות ואילו בהימור 2 אנו מאמינים כי 4 שערים ומעלה ייכבשו במפגש.

במשחקיה של ארסנל הובקעו עד כה העונה 55 שערים בסך הכוך (23:32). הממוצע של ארסנל עומד על 2.89 שערים למשחק. התותחנים יארחו את המפגש מול פומפי באמירויות, ובתשעת משחקי הבית שלהם הובקעו עד כה העונה 27 שערים. ממוצע של 3 שערים במשחק. בדרבי הגדול מול טוטנהאם נכבשו לא פחות מ-8 שערים (4:4) כך שאם מוציאים את המשחק מול התרנגולים מהשקלול מוציאים ממוצע נמוך בהרבה - 2.375 שערים למשחק, כאשר רק במשחק אחד הובקעו 4 שערים, בשלושה נכבשו 3 שערים ובארבעה נוספים נפלו 1-2 שערים.

בתשעת משחקי החוץ של פומפי הובקעו 22 שערים בסך הכול - ממוצע של 2.44 למשחק. יש לציין כי בשלושת משחקי החוץ הראשונים של הקבוצה נכבשו 13 שערים (4.33 שערים בממוצע למשחק). בששת הבאים נפלו 9 (ממוצע של 1.5 שערים למשחק).

נראה שההימור הסביר ביותר במשחק הנ"ל הוא X.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully