וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למוריניו יש דז'ה וו

מאמן אינטר סבור כי קבוצתו הנוכחית דומה לזו הקודמת, צ'לסי: "שתיהן מכונות מנצחות". קרלו אנצ'לוטי טוען שמילאן טובה יותר מאינטר ויובנטוס

ז'וזה מוריניו, מאמנה של אינטר, כנראה מאוד נהנה מהצלחתו בקבוצתו הנוכחית, והיום (שבת) מצוטט המאמן הפורטוגלי כשהוא אומר כי אינטר דומה לקבוצה הקודמת אותה אימן, צ'לסי. "אינטר שלי דומה מאוד למה שייצגה צ'לסי של עונת 2004/5", אמר מוריניו. "מכונה מנצחת. אני רוצה להפוך את המועדון הזה לטוב ביותר שיש ואני שמח על העבודה שכבר נעשתה בקבוצה.

"יש לי סגל חזק מאוד של שחקנים ויש לי את התחושה שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום. אינטר משחקת כדורגל נהדר, זה נראה כאילו הקמפיין הזה טוב יותר מקודמיו", הוסיף הפורטוגלי ועקץ בכך את המאמן הקודם של הנראזורי, רוברטו מאנצ'יני.

אינטר מובילה את הליגה האיטלקית עם יתרון של שש נקודות על פני השנייה בטבלה, יובנטוס. כמו כן בליגת האלופות, בה לא מצליחה האלופה האיטלקית בעקביות שנה אחר שנה, היא הוגרלה בשמינית הגמר למשחק נגד אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד. אולי לשם כיוון מוריניו כאשר אמר כי קבוצלתו "יכולה לנצח כל קבוצה בכל מקום".

* מי שעוד ניצל את הפגרה לטובת דיבורים רבים הוא מאמן מילאן, קרלו אנצ'לוטי. האיטלקי טוען כי קבוצתו משחקת כדורגל טוב יותר מאשר יובנטוס ואינטר. "למילאן יש מספר שחקנים גדולים, וכתוצאה מכך אנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב יותר", אמר אנצ'לוטי. "לשתי האחרות יש הרבה כוח ועקביות, אבל במונחי איכות אנחנו מסוגלים ליותר".

טוטי רואה ארסנל בעיניים

קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, ייעדר כחודשיים מהמגרשים, והוא הציב לעצמו יעד: להחלים עד פברואר. הסיבה לכך היא שבאותו חודש יתמודדו הג'אלורוסי עם ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות. "עברתי בדיקה שאישרה כי אני סובל מקרע בשריר", אמר טוטי בן ה-32, "אני אחמיץ כמה משחקים ב-2009, אבל למדתי את התכנית עבודה, וזאת כדי לחזור כמה שיותר מהר. הרופאים הסבירו לי שלא מדובר בפציעה חמורה. כואב לשבת בחוץ, במיוחד אחרי שחזרתי לעצמי. אני אופטימי".

טוטי הבקיע חמישה שערים בשמונת משחקיה האחרונים של רומא בליגה האיטלקית, ועזר לקבוצתו להתאושש מפתיחת העונה האיומה. עתה הרומאים יחכו לקפטן ויקוו שיחזור לעצמו לקראת המפגש עם ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully