וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפטי דמפסי

צ'לסי חזרה כבר מפיגור, אך ספגה דקה לסיום מראשו של דמפסי וסיימה ב-2:2 מול פולהאם, שאיפשר לליברפול (1:5 בניוקאסל) להגדיל הפער בפסגה

ליברפול הצליחה לשמור היום (ראשון) על מקומה בפסגת הפרמיירליג, לאחר שהביסה 1:5 את ניוקאסל בסט. ג'יימס פארק במסגרת המחזור ה-20 בליגה האנגלית. הקבוצה של רפא בניטז תפתח את 2009 במקום הראשון, והמנג'ר הספרדי בוודאי שמח לראות את חניכיו עוברים בשלום את משחקי חג המולד. יוסי בניון, ששוב פתח בהרכב, בישל שער זה המשחק השני ברציפות.

את הפרס על היכולת המרשימה שלה בשני מחזורי חג המולד, קיבלה ליברפול מפולהאם, שסחטה תיקו 2:2 דרמטי מצ'לסי והעמידה את הפער בין השתיים על שלוש נקודות. ארסנל השאירה לעצמה סיכוי מסוים לאיים על התואר, עם ניצחון ביתי דחוק, 0:1 מול פורטסמות האנמית.

את המחזור ישלימו בהמשך השבוע שני משחקים: מנצ'סטר יונייטד תארח ביום שני את מידלסברו, ואסטון וילה תצא להאל ביום שלישי.

ניוקאסל - ליברפול 5:1

המשחק נפתח בסערה גדולה מצד הליברפולים, וב-20 הדקות הראשונות השוער שיי גיבן הציל לפחות חמישה כיבושים בטוחים ביכולת מדהימה. בדקה ה-31 המזל של גיבן נגמר, כשיוסי בניון מצא ברחבה את סטיבן ג'רארד, והפעם הקפטן לא התבלבל, בעט מ-11 מטרים לקורה ופנימה והעלה את האדומים ל-0:1. חמש דקות לאחר מכן סמי הופייה עלה גבוה לכדור קרן ונגח חופשי לרשת כדי לקבוע 0:2. בתוספת הזמן של המחצית דייויד אדגר צימק ל-2:1 ונתן תקווה לטונס, אבל בדקה ה-50 ריאן באבל ניצל הגנה שערורייתית, ודחק מקרוב כדי לקבוע 1:3 לליברפול. בדקה ה-66 סטיבן ג'רארד כבש בהקפצה קלאסית מול גיבן אחרי מסירה מצוינת של לוקאס, ובדקה ה-76 חתם את התוצאה צ'אבי אלונסו, שכבש מהנקודה הלבנה.

ליברפול, בניצחונה הכי גדול של העונה, השלימה כיבוש של שמונה שערים תוך יומיים (אחרי ה-0:3 על בולטון), והגדילה את הפער ממנצ'סטר יונייטד ל-10 נקודות, לפחות עד משחקה מחר. בדקה ה-60 הוחלף בניון על ידי צ'אבי אלונסו.

ניוקאסל, מנגד, אומנם ממוקמת במקום די בטוח בלב הטבלה, אבל מרוחקת שתי נקודות בלבד מהקו האדום. רק היום הבטיח הבעלים של ניוקאסל, מייק אשלי, שהקבוצה שלו כבר לא למכירה ושהוא יישאר במועדון ויתמוך בו ככל הניתן, וכרגע נראה כי היא אכן רחוקה מלהיחלץ מהצרות.

פולהאם - צ'לסי 2:2

הכחולים ידעו שבדרבי הזה אסור להם להפסיד נקודות, במיוחד לאחר הניצחון של ליברפול בניוקאסל. עם דקו המאכזב בהרכב הראשון וניקולא אנלקה על הספסל (נכנס בדקה ה-30), חיפשה צ'לסי את השער של פולהאם ומארק שוורצר, שספג רק פעם אחת בששת המחזורים האחרונים.

אז צ'לסי לחצה וסיכנה את השער של האוסטרלי הוותיק, אבל פולהאם עקצה בהזדמנות היחידה שלה במחצית הראשונה. ג'ון אובי מיקל התקשה להרחיק כדור חופשי שהגביה סטיבן דייויס, וקלינט דמפסי היה במקום כדי לדחוק מקרוב את היתרון המפתיע של המארחת בדקה ה-10.

פולהאם הייתה כל כך אדיבה, שהגנתה השיבה מתנה משלה להתקפת צ'לסי. השוער שוורצר והבלם ארון יוז הסתבכו עם כדור מקרי שהגיע לרחבה ונבהלו מהלחץ של דרוגבה, ולמפארד ניצל זאת כדי להשוות בדקה ה-50. הקשר הנפלא, עם סרט הקפטן בהיעדרו של ג'ון טרי המורחק, דאג גם ליתרון של הכחולים, כשכדור חופשי שלו בדקה ה-72 עבר בתוך החומה הרעועה של פולהאם וחלף על פני שוורצר שהגיב באיחור. כשנראה היה שהמשחק גמור, הגיע עוד מצב נייח של פולהאם, ושוב דמפסי האמריקאי היה שם כדי לנגוח ולקבוע שיוויון דרמטי בדקה ה-89, שמרחיק את צ'לסי עד כדי שלוש נקודות מליברפול.

ארסנל - פורטסמות 0:1

המפגש הראשון של טוני אדאמס עם ארסנל כמאמן ראשי היה במוקד ההתמודדות הערב, אבל התותחנים לא ממש התחשבו בחובה של שחקנם לשעבר להשיג נקודות. במחצית הראשונה מצא פטר קראוץ' את קורת שערו של אלמוניה, ואילו בצד השני היה זה עמנואל אדבאיור שכבר חלף על פני השוער אך התמהמה ונבלם על ידי בלמי פומפי, שסיכמו מבחינתם 45 דקות טובות במחצית מאכזבת ברמתה.

פורטסמות, שהפסידה שלוש פעמים ברציפות, התבססה יותר ויותר על מערך הגנתי מתוגבר וגרמה לתסכול אצל המארחים שלא מצאו את מסגרת שערו של דייויד ג'יימס, עד שזה החליט לבוא לעזר. השוער יצא רע לכדור חופשי שהגביה דנילסון בדקה ה-81, ואיפשר לבלם וויליאם גאלאס לנגוח פנימה. הצרפתי המושמץ מעניק ניצחון יקר לתותחנים ומשאיר אותם עם איזושהי תקווה למאבק אליפות העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אברטון - סנדרלנד 0:3

ארבעה משחקים עם שער נקי ו-10 נקודות בצידן - פתאום אברטון יכולה להרשות לעצמה לחלום על מקום בליגת האלופות. הספרדי מיקל ארטטה הראה את כוחו בבעיטות ממרחק, כשכבש בדקה העשירית מכדור חופשי והשלים צמד בדקה ה-27, כשהכניע בניסיון שני את מרטון פולופ, לאחר שעוד מצב נייח שלו נבלם. המחליף דן גוסלינג קבע 0:3 בדקה ה-80, וביסס את מעמדה של אברטון במקום השישי. ריקי סבארגיה, שזכה השבוע למינוי רשמי כמאמן סנדרלנד, מפסיד בפעם השנייה מאז החליף את רוי קין.

בלקבורן - מנצ'סטר סיטי 2:2

הסיטיזנס חשבו שהם יצאו לדרך חדשה לאחר החמישייה לרשתה של האל סיטי ביום שישי? אז חשבו. מארק יוז הגיע עם סיטי לביקור באיווד פארק, בו נחל הצלחה בארבע שנותיו כמאמן בלקבורן, ורק בנס לקח נקודה מסאם אלרדייס, שעדיין לא הפסיד מאז החליף בתפקיד את פול אינס.

ג'ייסון רוברטס בישל באלגנטיות את הראשון לבני מקארת'י (45) וכבש בעצמו את השני של בלקבורן בנגיחה (84). דניאל סטארידג' צימק עבור מנצ'סטר סיטי בבעיטה חדה שלוש דקות מאוחר יותר ורוביניו השווה בצורה דרמטית, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. חלוקת הנקודות מותירה את שתי הקבוצות מסובכות בתחתית: בלקבורן במקום הלפני אחרון עם 18 נקודות, סיטי עם ארבע נקודות יותר במקום ה-13.

בולטון - וויגאן 1:0
לוויגאן: עמאר זאקי (44 בפנדל)

ווסט ברומיץ' - טוטנהאם 0:2
לווסט ברומיץ': רומן בדנאר (83), קרייג ביטי (90)

ווסטהאם - סטוק 1:2
לווסטהאם: קרלטון קול (51), דייגו טריסטן (88). לסטוק: עבדולאי פיי (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully