וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר מרגיש אחראי לניצחונות העתידיים של ריאל

מאמן הקבוצה לשעבר חושב שמגיע לו כסף במידה והבלנקוס יזכו בתואר העונה. מבוכה בהנהלת המועדון לגבי פרשת דיארה/הונטלאר

ריאל מדריד עדיין לא סגרה את סיום עבודתו של מאמנה לשעבר, ברנד שוסטר. הסיבה היא ששוסטר דורש לקבל פרמיה במידה וריאל תזכה בתואר כלשהו העונה, כפי שכתוב בחוזה שלו. ריאל מסרבת לשלם פרמיה למאמן, שאימן את הקבוצה 4 חודשים בלבד העונה.

שוסטר לקח עם הבלאנקוס אליפות בעונה שעברה, אך העונה הקבוצה לא תיפקדה כמצופה ממנה מההנהלה, וכעת היא נמצאת במקום החמישי, 12 נקודות הפרש מהמוליכה ברצלונה. עם זאת "אס" מדווח כי המאמן הגרמני מחוזר על ידי מספר קבוצות, ביניהן שטוטגרט וצסק"א מוסקבה.

מבוכה בהנהלת ריאל לגבי פרשת דיארה/הונטלאר

ריאל, שסובלת מבעיית פציעות, החליטה לחזק את עצמה בחורף בחלוץ קלאס יאן הונטלאר ובקשר לסאנה דיארה. הונטלאר אמור למלא את החור שהותיר אחריו ואן ניסטלרוי, שגמר את העונה ולאס הגיע כדי להחליף את ממאדו דיארה, שגם הוא גמר את העונה.

אולם, כעת נראה שרק אחד מהשחקנים יוכל לחזק את הקבוצה בליגת האלופות. לפי חוקי אופ"א, יכולה קבוצה לרשום שלושה שחקנים חדשים לליגת האלופות משלב שמינית הגמר, אך רק שחקן אחד ששיחק בגביע אופ"א. דיארה שיחק באופ"א עם פורטסמות' והונטלאר עם אייאקס. ריאל שלחה הצהרה לעיתונות שאומרת כי היא היתה לגמרי מודעת לחוקי אופ"א, אך תציג בפני הוועדה של אופ"א פרשנות חדשה לסעיפים 17.17 ו-17.18. עם זאת, נשמעו גורמים בהנהלת ריאל מופתעים מעובדה זו, ואף קיים חשש במועדון כי הפרשה הזו תפגע בתדמית של הבלאנקוס. נשיא הקבוצה רמון קלדרון, שנמצא בחופשה ברפובליקה הדומיניקנית, התקשר כדי לברר את אמינות הסיפור.

אתר "מארקה", שחשף את הפרשה, העלה סקר לאוהדי ריאל, ולפי תוצאותיו 80 אחוז מהם מעדיפים כי הונטלאר יהיה זה שיחזק את החוד של הבלאנקוס משלב שמינית הגמר והלאה.

עדכון ראשון: 14:26
עדכון אחרון: 21:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully