וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי סבראגיה מונה למאמן סנדרלנד

הסקוטי ששימש כמאמן זמני לאחר התפטרותו של רוי קין, קיבל את המינוי הקבוע לעונה וחצי. היו"ר ניאל קווין: "הוא לקח את העניינים לידיים"

סנדרלנד הודיעה היום (שבת) רשמית על מינויו של ריקי סבראגיה כמאמנה הקבוע. הסקוטי בן ה-52 שימש כמאמן זמני לאחר התפטרותו של רוי קין בתחילת חודש דצמבר. תחת הדרכתו השיגו החתולים השחורים שבע נקודות מארבעה משחקים. האחרון ביניהם היה אתמול (שישי) בו סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 ביתי מול בלקבורן, שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. שחקני סנדרלנד התבטאו לאחרונה כי יש להעניק לבראגיה את המינוי הקבוע, ואכן ההנהלה החתימה את הסקוטי על חוזה לעונה וחצי. מינויו של סבראגיה שם קץ לחרושת השמועות. כזכור, מאמנים רבים הציעו עצמם לקבוצה לאחר עזיבתו של קין, וביניהם: אברהם גרנט ולותר מתיאוס.

"אני מאושר לקבל הזדמנות לאמן מועדון גדול כמו סנדרלנד ואני מוכן לאתגר", אמר סבראגיה לאתר הרשמי של סנדרלנד. "המטרה העיקרית שלי היא להתקדם במעלה הטבלה ולהבטיח את האחדות והיציבות במועדון. אני מאוד מרוצה מהמחויבות של השחקנים והתמיכה שקיבלתי מהאוהדים", המשיך המאמן.

יו"ר המועדון, ניאל קווין, התייחס למינוי: "ריקי סבראגיה הוא איש כדורגל מקצוען. הוא נכנס בקלות לעמדת המאמן, ובגישה האינטליגנטית שלו למשחק טיפל בשחקנים ובדרישות התפקיד. הוא לקח את העניינים לידיים כשהיינו בשפל. הוא נבחר פה אחד על ידי חברי ההנהלה, ויקבל את כל התמיכה. אני משוכנע שהאוהדים והשחקנים יתמכו בריקי, בתפקידו הראשון כמאמן בכיר".

סבראגיה שימש בעבר כמאמן קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד, ושימש כעוזרו של סמי לי בבולטון בין השנים 2005-2007. בחודש נובמבר של השנה שעברה הצטרף לצוות האימון של סנרדלנד, וכעת הוא ישמש לראשונה בחייו כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully