וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סימונס במגעים עם ורסאץ'

27.12.2008 / 18:20

בסרביה מדווחים כי המדורגת שלישית בליגה האדריאטית מנהלת מגעים עם גארד-פורוורד מכבי ת"א. ארל בויקינס נחתך מווירטוס בולוניה

דיווחים בתקשורת הסרבית טוענים כי טרה סימונס, גארד-פורוורד מכבי תל אביב, מנהל מגעים עם המופרם ורסאץ' המקומית. הקבוצה הסרבית פתחה מצוין את העונה. היא ממוקמת שלישית בליגה האדריאטית במאזן 3:11 ונמצאת בדרך לשלב הבא ביורוקאפ, עם מאזן 2:2 לאחר ארבעה מחזורים בבית 8. על פי הדיווחים, המאמן סטבן קראדז'יץ' מעוניין לחזק את הקבוצה, ולכן נעשתה פנייה לסימונס.

סימונס כמעט ולא משחק במכבי תל אביב. הוא שותף בארבעה משחקי יורוליג בלבד העונה, ומעמדו בקבוצה של פיני גרשון מעורער. לאחרונה התעניינה בשירותיו קבוצתו לשעבר, גלבוע/גליל. במועדון ביררו את מעמדו בשורות הצהובים, אך הדגישו כי לא נעשתה כל פנייה רשמית לשחקן או למכבי תל אביב.

ארל בויקינס נחתך מווירטוס בולוניה

וירטוס בולוניה החליטה לשחרר את הרכז האמריקאי שלה ארל בויקינס, לאחר שהוא טס לארה"ב לחופשת חג המולד, וזאת למרות התנגדות קבוצתו. הגארד, שהגיע משארלוט בובקאטס, כחלק מגל ההגירה של שחקני NBA לאירופה, ביקש 4 ימי חופש לכבוד חג המולד, אך קבוצתו סירבה.

בעקבות כך, 'שבת' בויקינס על המגרש במשחק ליגה, כאשר לקח זריקה בודדה ב-17 דקות משחק ולאחר המשחק עלה על המטוס לארה"ב. נשיא וירטוס, קלאודיו סבאטיני, ציין שההתנהגות הזו "אינה מקובלת" וחתך את השחקן מהקבוצה. לבויקינס ממוצעים של 16.3 נקודות ו-3.3 אסיסטים אצל המדורגת השנייה בליגה האיטלקית. מלווין בוקר עשוי להחליפו. מקרה זה מצטרף לזה של ננאד קרסטיץ', שהביע חוסר שביעות רצון ממעברו מה-NBA לאירופה ועשה דרכו חזרה ,כשחתם באוקלהומה סיטי.

עדכון ראשון: 13:19
עדכון אחרון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully