וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "ככה לא משחקים הגנה"

שחקן הסלטיקס מצא הסבר להפסד השני ברציפות של בוסטון, 99:89 לווריורס: "אפשרנו להם יותר מדי חדירות". הניקס בעקבות סבסטיאן טלפייר

בוסטון סלטיקס ספגה הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדה השני ברציפות, 99:89 לגולדן סטייט. האלופה נכנעה לריצה של 6:23 ברבע האחרון ואיבדה יתרון גדול. "לא הצלחנו לשלוט במשחק. אפשרנו להם יותר מדי חדירות וזוהי לא צורה לשחק הגנה. הימרנו ונתנו להם פתח למשחק של שלשות", אמר פול פירס המאוכזב. בוסטון שיחקה ללא קנדריק פרקינס שנפצע בכתפו במהלך ההפד ללייקרס. "הפציעה שלו תפסה אותי לא מוכן", הודה המאמן, דוק ריברס. "ידעתי שהוא פצוע, אבל האמנתי שהוא יוכל לשחק".

מנגד, הווריורס היו מאושרים מהניצחון שהושג ללא הגארדים הפצועים, ג'מאל קרופורד, קורי מאגטי ומונטה אליס. "הניצחון ייתן לנו מומנטום וביטחון להמשך", אמר סטיבן ג'קסון שכיכב עם שיא עונתי של 28 נקודות. "כשאנחנו משחקים הגנה והקליעות שלנו נכנסות, קשה לנצח אותנו. ברגע שנכנסו למשחק, לא עצרנו".

"לא היה זמן למשהו אחר"

דטרויט ממשיכה להפגין אי יציבות. הקבוצה שניצחה העונה את קליבלנד והלייקרס והפסידה למינסוטה וממפיס, עבדה קשה מאוד מול אוקלוהומה סיטי ונהנתה מסל ניצחון של אלן אייברסון המושמץ, 0.2 שניות לסיום, שסידר ניצחון 88:90. "המהלך תוכנן בשבילי להרוג את השעון וללכת לסל. לא היה זמן לתכנן משהו אחר", אמר אייברסון בסיום. "זה היה מהלך גדול של אלן. במשך שלושה רבעים לא היו לו למשחק טוב, אבל אז הוא השתלט על המשחק", הוסיף מאמנו, מייקל קארי.

הניקס בעקבות סבסטיאן טלפייר

מינסוטה טימברוולבס עצרה רצף של 13 הפסדים רצופים, כשניצחה בגארדן 107:120 את ניו יורק ניקס. "היינו צריכים את זה. בסיום המשחק הודיתי לאלוהים והתכוונתי לכך. ממש היינו צריכים את הניצחון", אמר קווין מקהייל, שרשם ניצחון בכורה כמאמן אחרי שבעה הפסדים.

מנגד, זעם מייק ד'אנטוני על שחקניו: "הם עמדו ולקחו זריקות פנויות. היינו גרועים בהגנה, מסביה לא ברורה לא סגרנו אותם". אחרי המשחק דווח כי הניקס מעוניינים לצרף את גארד הזאבים, סבסטיאן טלפייר, בחוזה קצר מועד על מנת להשלים את המקום האחרון הפנוי בסגל. טלפייר, שקלע 20 נקודות בניצחון בגארדן, הוא, למרבה האירוניה, בן דודו של גארד הניקס המושעה סטפון מרבורי, שנמצא בדרכו החוצה מהקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully