וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה הציעה מיליון יורו עבור אוואט

השוער הישראלי קיבל הצעה לחתום לשנתיים וחצי. לנדוירו מעדיף למכור: "אוואט יכול לעבור לקבוצה אחרת ולא חיחון". האסטורים מתחילים להתייאש

חלון ההעברות ייפתח בשבוע הבא, והשוער הישראלי דודו אוואט ממשיך לזגזג בין קבוצות. אחרי שסוכמה השאלתו לחצי עונה לספורטינג חיחון, נראה עכשיו השוער קרוב יותר למאיורקה. "מארקה" מדווח הבוקר (שבת) כי הקבוצה מהאיים הבלריים לא מוכנה לוותר והציעה מיליון יורו לדפורטיבו לה קורוניה וחוזה לשנתיים וחצי לאוואט. "אופרת הסבון של אוואט", כפי שמכנה זו התקשורת בספרד, נמשכת.

כזכור, נשיא לה קורוניה, סזאר אוגוסטו לנדוירו, מעכב את החתימה על עסקת ההשאלה לחיחון מאחר והוא מעדיף למכור את אוואט כדי להיפטר מחוזהו שמסתיים ב-2010. לנדוירו אמר אמש לעיתונאים בספרד: "ייתכן ואוואט יעבור לקבוצה אחרת ולא חיחון", ורמז על העתיד לבוא. על פי דיווחים בספרד, לאוואט הצעות מקבוצות מאנגליה וצרפת, אך אלה אינן מוכנות לשלם דמי העברה גבוהים לדפור. מאיורקה לחוצה להחתים שוער, בגלל פציעתו של מיגל אנחל מויה, שייעדר חודשיים, ויכולתו החלשה של המחליף, חרמן לוקס.

בינתיים, בחיחון מתחילים לאבד את הסבלנות. במועדון מאסו מסחבת המו"מ עם לנדוירו, וחזרו לאופצית ג'ורדי קודינה, אותו מסרבת ריאל מדריד לשחרר. גם השוער הארגנטינאי, ווילפרדו דניאל קבאיירו מאלצ'ה שבליגה השניה, מועמד. מאמן חיחון, מנואל פרסיאדו, מאוד רוצה לצרף את אוואט, אך אינו מעוניין לחכות מעבר לשבוע הקרוב.

בספרד מעריכים כי לנדוירו ימשיך לעכב את העסקה ואף יעדיף להשאיר את אוואט בדפור אם לא יימצא לו רוכש בתנאים טובים. כידוע, בסביבתו של השוער טענו לאחרונה כי אוואט מעדיף את את חיחון, אך הצעה טובה ממאיורקה, שם ייאלץ בהמשך העונה להיאבק על מקום בהרכב עם מויה, עשויה לשנות את דעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully