וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל הזמן ידענו למה רובי קין מסוגל"

אחרי שכבש פעמיים, בליברפול החמיאו לחלוץ הקבוצה שהשאיר אותם בפסגה. פרגוסון, שניצח 0:1 את סטוק: "עם רמת הליגה, כל ניצחון הוא גדול"

ליברפול צלחה את המחזור הראשון של הבוקסינג דיי עם ניצחון מבטיח 0:3 על בולטון, וכרגיל במצבים כאלה מגיעים המחמאות, בעיקר על שמירת המקום הראשון ועל שמירת פער הנקודה מצ'לסי, שניצחה גם היא 0:2 את ווסט ברומיץ'.

אחרי שמתחילת העונה הדיבורים על עזיבה אפשרית של רובי קין, שלא ממש עמד בציפיות שתלו ממנו ערב פתיחת העונה, הקולות הפעם נשמעו אחרת לחלוטין בזכות שני השערים שכבש החלוץ. "זה תמיד נחמד לראות את שחקני ליברפול מבקיעים, אם זה רובי קין, דירק קאוט או סאמי הופיה", אמר סאמי לי, עוזר מאמן האדומים.

"אם תדבר איתו הוא אולי ייתן תשובה טובה יותר, אבל עבורי אף פעם לא חסר לו ביטחון. אין לנו ספקות לגבי היכולות של רובי. העבודה שלו מוערכת ומחוייבת והוא מוסיף לנו המון. אין לנו ספק לגביו בגלל שאנחנו יודעים למה הוא מסוגל".

ליברפול כידוע קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו בבית ושבה לדבר על המגרש. "זה תמיד חשוב לנצח בבית. הסבלנות והאיכות במשחק שלנו היו ערך עליון. הסבלנות של הקהל הייתה מרשימה גם כן, הם היו איתנו כל הדרך".

ונגר: "הרגשתי שלא היינו בכלל בסכנה"

המאוכזבת הגדולה של המחזור היא ללא ספק ארסנל, שאיבדה יתרון של 1:2 על אסטון וילה במלחמה על המקום הרביעי, אך שער שוויון דרמטי בדקה ה-91 של זד נייט השאיר אותה בעיקר מתוסכלת עם נקודה אחת בלבד.

"זה היה משחק מחייב", אמר ארסן ונגר בסיום. "הם היו יכולים להבקיע במחצית הראשונה. הרגשתי במחצית השנייה שהם לא היו כל כך מסוכנים ולמרות זאת איבדנו יתרון של שני שערים כשלא היינו בכלל בסכנה".

פרגוסון: "הייתה פה אנרגיה טובה"

ובינתיים במנצ'סטר יונייטד כבר התרגלו לניצחונות קטנים. אחד כזה הושג נגד סטוק סיטי, העולה החדשה, כשאת שלוש הנקודות מספק קרלוס טבס, שגילה הרבה תושיה למאמנו, אלכס פרגוסון, ודאג להשאיר את האלופה בעניינים כשהיא במקום השלישי עם 35 נקודות ושני משחקים חסרים.

"ברמה של הליגה כל הניצחונות הם גדולים", הסביר פרגוסון בסיום את התוצאה הנמוכה של קבוצתו, שציפתה לשחרר ארסנל שערים נגד סטוק. "רק עכשיו חזרנו מיפן ודאגנו איך נתמודד עם זה, אבל התמודדנו עם זה לא רע וגם האנרגיה הייתה טובה".

אלא שזו ממש לא הפעם הראשונה שהיונייטד מנצחים בקושי. בארבעת המשחקים האחרונים שלה היונייטד לא ממש הרשימה וסיימה בחלקם בתיקו ובחלקם סיימה עם ניצחונות דומים של 0:1. פרגוסון מקרין לפחות שהוא לא ממש מודאג והוסיף: "לפעמים אתה צריך להיות סבלני במשחקים מהסוג הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully