וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ מעוניינת בכריס מאסי

26.12.2008 / 20:19

פורוורד עירוני אשקלון מהעונה שעברה צפוי להיות משוחרר מטריקאלה היוונית, ובראשון מעוניינים בשחקן. נכשל ניסיון להביא את ריקארדו מארש

במהלך הקיץ האחרון ניסה מאמן עירוני אשקלון עדי אזולאי להשאיר בשורות קבוצתו את הפורוורד המצטיין כריס מאסי, אך זה העדיף לחתום בשורות טריקאלה היוונית. בימים האחרונים מגלות מספר קבוצות בליגת העל לצרף את הפורוורד בשנית, כאשר הרצינית ביותר מביניהן עד כה היא מכבי ראשון לציון.

בימים האחרונים גוברות ההערכות שמאסי ישוחרר ממדי קבוצתו שמדורגת במקום האחרון בליגה היוונית, לאחר שעד כה רשם 11.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק. כזכור, בעונה שעברה היה מאסי בין השחקנים הבולטים באשקלון והיה מהגורמים לריצה המרשימה של הקבוצה שכמעט נגמרה בפיינל פור כשתרם 12.9 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק.

מאז מונה עופר ברקוביץ למאמנה השלישי העונה של סוגרת הטבלה מראשון לציון באמצע השבוע, הועלו מספר שמות של שחקני חיזוק אפשריים, אך בשלב זה שום דבר עוד לא נסגר. מועמדותו של מאסי לראשון עלתה עוד בתקופתו של מיקי דורסמן, אך בשל עלות כספית גבוהה, ירדה מהפרק.

אחד השחקנים שברקוביץ' רצה לראות בקבוצה הוא הפורוורד ריקארדו מארש, מלך הסלים בליגת העל בעונת 2006/7 במדי עירוני אשקלון, לאחר שזה שוחרר מריגה הלטבית, אך מארש העדיף לחתום בבדיין הטורקית. בראשון מחפשים שחקן פנים וגארד שיחליפו את ג'יימס לאנג וקן טוט שקיבלו הודעה על שחרורם. הקבוצה תחזור להתאמן ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully