וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הראשל"ציות מוכנות לדרבי

מכבי ראשל"צ הנחילה הפסד בכורה לאס"א המוליכה 23:28 ויכולה לסיים את הסיבוב במקום הראשון. הפועל ניצחה 22:31 את מכבי ת"א

שבוע לפני משחק העונה בליגת העל בכדוריד בין מכבי להפועל ראשון לציון, התקיים משחק השלמה במסגרת המחזור הרביעי, שבמקרה הפגיש את הראשונה והשנייה מכבי ראשון לציון ואס"א תל אביב. זה נגמר עם ניצחון של שחקניו של גלעד מאור 23:28 והפסד בכורה לאס"א, מה שמקנה לראשל"צים הרבה ביטחון לקראת המשחק בשבוע הבא.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, אס"א התפרקה וספגה 19 שערים במחצית השנייה, מה שהעניק לצהובים את הניצחון החשוב. תום מטלון ניצל חולשה רבה של אס"א בהגנה כשהבקיע בסך הכל שבעה שערים. אם מכבי תסיים לפחות בתיקו נגד היריבה העירונית, היא תסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון. אם הפועל תנצח, אס"א היא זו שתסיים במקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף.

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשל"צ, אמר בסיום: "בתחילת המשחק שיחקנו כמו שאנחנו יודעים. אחרי שפגענו בקורות ולמרות היריבה העקשנית, רצנו והבקענו. בכל מקרה, חג המכבים נשאר חג המכבים".

גם הפועל ראשון לציון מגיעה מוכנה לדרבי אחרי ניצחון משכנע על מכבי תל אביב 22:31. למרות פציעה של אייל שור בתחילת המשחק, הפועל ירדה להפסקה ביתרון של 7:11, עליו שמרה עד סיום המשחק בזכות יכולת מצוינת של גיל יעקב, שהבקיע שמינייה לאדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully