וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בית"ר/שמשון ת"א החלה במסע השחזור

נציגת הליגה הארצית שהגיעה בעונה שעברה לחצי הגמר, גברה 1:4 בפנדלים על עירוני בת ים ועלתה לסיבוב ח'. גם ראשל"צ, קטמון ועראבה עלו

בזמן, שבאנגליה חוגגים את חג המולד עם מחזורי ליגה, משחקי סיבוב ז' של גביע המדינה מפארים כאן אצלנו את סוף השבוע של חנוכה. מסיבוב זה מעפילות 16 קבוצות לשלב הבא, כשרק בסיבוב ט' מצטרפות למעגל המשחקים גם נציגות הליגה הלאומית וליגת העל. הפועל אשקלון (ליגה ארצית), עירוני נתיבות, בית"ר צפת ומכבי יבנה (ליגה א') עלו אוטומטית לסיבוב ח'. היום (שישי) הצטרפו אליהן חמש נציגות מהליגה הארצית וארבע מליגה א', כשביום חמישי הייתה דימונה לנציגת ליגה ב' היחידה שהעפילה שלב.

בית"ר תל אביב, שהגיעה בעונה הקודמת עד לשלב חצי הגמר של המפעל, חלפה היום (שישי) על פני עירוני בת ים בזכות ניצחון 1:4 בבעיטות הכרעה מהנקודה (0:0 בתום 120 דקות). עוד אחת שעלתה בזכות ניצחון בדו קרב פנדלים היא הפועל הרצליה, שניצחה בביתה 4:5 את הפועל אזור, לאחר תיקו מאופס בסיום הזמן החוקי. הפועל קטמון נמנעה מגורל דומה, כששער של אורי וורנר בתוספת הזמן של ההארכה, העניק לה ניצחון 0:1 על מכבי באר שבע.

משחקה של עירוני ראשון לציון מצמרת הליגה הארצית מול מכבי אום אל פאחם (מוליכת ליגה ב' צפון ב') הסתיים בניצחון 0:3 למארחים. פנדל מוחמץ של ניסים אסייג בדקה ה-10 היה יכול לסגור עניין מוקדם אך השוער האורח הציל. מנגד הצליחה אום אל פאחם להחזיק מעמד עד המחצית בצורה יפה. עם תחילת המחצית השניה נפתחו שערי הקבוצה, כשכפיר אודי שלח כדור מסובב אל הרשת בדקה ה-46. אודי השלים צמד בדקה ה-75 אחרי אסיסט של תום גולן והשלים שלושער בדקה ה-79 אחרי שהסתער על כדור שהורחק לא טוב מההגנה.

אחת משתי נציגות ליגה ג' היחידות שנותרו במפעל, הפועל בקעת הירדן, נוצחה בדוחא 4:0 על ידי מוליכת ליגה א' צפון, אחווה עראבה. אחמד גליון (36 ו-75), סאהר עייד (57) ורג'יד בראנסי (79) כבשו למנצחת. הנציגה הנוספת של ליגה ג', איחוד בני מג'דל כרום, הפסידה בשבת 2:0 לנס ציונה מהארצית. שי אבוקסיס (4, 32) כבש למקומיים את שני השערים.

תוצאות נוספות:

הפועל מרמורק - בית"ר כפר קנא 1:4
למרמורק: נבו מזרחי (10 ו-52), רון ברבי (33 ו-59). לכפר קנא: רביע עדאווי (27)

הפועל נצרת עילית - מכבי קרית גת 0:4
לנצרת עילית: עמרי אלמקייס (18 ו-21), נידאל חוג'יראת (27), ארז פינטו (79)

עירוני טירת הכרמל - הפועל בני טמרה 3:0
לטמרה: רמי עזיז (12), עידן אלוש (36), ערן גאון (90)

הפועל עפולה - מכבי כפר קנא 1:4
לעפולה: יובל שווט (45), מתן נחמני (59 ו-75), רון חייט (87). לכפר קנא: ליאור נפתלי (12 עצמי)

מ.ס. דימונה - מכבי בית שאן 1:3
לדימונה: ירון אסולין (41), אדיר נחשון (56), שגיא אבוקסיס (69). לבית שאן: אמיתי דהן (70)

בני ג'דידה - הפועל אום אל פאחם 3:0
לאום אל פאחם: חמודה בועול (9, 62), פאריד טהאר (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully