וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאני: "כששמעתי שריבר מתעניינת, התרגשתי"

חלוצה לשעבר של בית"ר ירושלים עבר עונה מוצלחת בניואל'ס, ועכשיו מועמד להצטרף לקבוצה אותה הוא אוהד מילדות. אבראו כבר מחכה

עונת האפרטורה הגיעה לסיומה השבוע עם זכייתה של בוקה ג'וניורס באליפות הדרמטית, ובכך ניתן האות לפתיחת חלון ההעברות. מי שמסתמן כעת כאחד המלפפונים הלוהטים בארגנטינה הוא לא אחר מאשר כריסטיאן פביאני, חלוצה של בית"ר ירושלים לשעבר.

אל אוגרו, שבישראל זכה להקנטות באשר למשקלו, העביר את העונה בניואל'ס אולד בויס, שם הפך לאחד הברגים המרכזיים (חמישה שערים ושלושה בישולים) ואף נרשם בפנקסו של מאמן הנבחרת דייגו ארמנדו מראדונה. בשל חובות של המועדון מרוסאריו לחלוץ, החליט פביאני לעזוב כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו הייתה אינדפנדיינטה.

בימים האחרונים חל מפנה, כשריבר פלייט, שסיימה טורניר מחפיר במקום האחרון והחתימה את המאמן נסטור גורוסיטו, פנתה לסוכן של פביאני וביקשה לצרפו. "כשהסוכן סיפר לי שצילצלו מריבר, התרגשתי מאוד", אמר פביאני לעיתון "אולה". זה יהיה נהדר לשחק עבור המועדון אותו אני מעריץ כל חיי. יהיה אתגר גדול עבורי לשחק בסופר קלאסיקו, משחק שהוא לחיים או למוות".

ההעברה של פביאני, שהחל את הקריירה בלאנוס ועבר בדרך גם בפלסטינו הצ'יליאנית, דורשת את אישורה של קלוז' הרומנית, המחזיקה בכרטיס השחקן. אם אכן יצטרף, הוא ישתף פעולה עם חלוץ נוסף שעבר בבית"ר, סבסטיאן אבראו, המועמד להיות הקפטן החדש של ריבר בעידן גורוסיטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully