וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאזגו הצביעה בירוק ולבן

הדרבי הגדול של גלאזגו התנהל בשליטתה של ריינג'רס, אך סלטיק הצליחה לעקוץ בדקה ה-58 וניצחה 0:1. צפו בתקציר של האולד פירם

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5 פלוס לייב

בזמן שרוב הליגות האירופיות נמצאות בפגרת חורף ומאפשרות לשחקניהן לחגוג בניחותא את חג המולד, באי הבריטי מציינים את החג עם מחזורי ליגה מרתקים. אבל עם כל הכבוד לליגה האנגלית, המשחק המרכזי של האי נערך בסקוטלנד, שם אירחה גלאזגו ריינג'רס את סלטיק ב"אולד פירם" הידוע, אך נכנעה לה 1:0 משער של האוסטרלי סקוט מקדונלד בדקה ה-58.

סלטיק, שהגיעה לדרבי כמוליכת הליגה הסקוטית עם 47 נקודות, פתחה פער של 7 נקודות בפסגה על היריבה השנואה והצליחה לנקום בריינג'רס על ההפסד הביתי 4:2 מהסיבוב הקודם. הכחולים שמטו עד משחק זה רק שתי נקודות באייברוקס העונה, אך נראו אנמיים ולא סיכנו מספיק את שער הקתולים. המאמן גורדון סטראכן השיג ניצחון שני באייברוקס בשבעה ניסיונות עם סלטיק.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה טובה, אך היתה בשליטה של המארחים, כשסלטיק הסתפקה בכדורים ארוכים לעבר רחבת הכחולים. בפתיחת המחצית השנייה קיבלה ריינג'רס הזדמנות גדולה כשבארי פרגוסון השאיר את כריס בויד אחד על אחד מול השוער. מלך שערי הליגה בעט היישר לגופו של השוער וביזבז הזדמנות נהדרת לעשות צדק במשחק. סלטיק לא כבשה בשלושת המפגשים האחרונים באייברוקס, אך עלתה ליתרון בהזדמנות הראשונה שלה. בדקה ה-58 שלח גארי קולדוול כדור ארוך מי יודע כמה, גיאורגיוס סמאראס נגח אחורה והכדור הגיע לסקוט מקדונלד האוסטרלי, שהסתובב ושלח בעיטה נפלאה מהאוויר לחיבורים. 0:1 בניגוד ברור למהלך העניינים. עד לסיום לא הצליחו ריינג'רס לאיים על שער הירוקים, ודווקא סלטיק רשמה החמצה גדולה של סמאראס.

טבלת סקוטלנד אחרי 20 מחזורים:

1. סלטיק 50 נקודות
2. גלזגו ריינג'רס 43 נקודות
3. דנדי יונייטד 34 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully