וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים סטודמאייר במגעים עם גליל/גלבוע

25.12.2008 / 23:07

בן דודו של דיימון סטודמאייר, ששוחרר בסוף העונה שעברה מאטלנטה, נמצא במגעים עם הקבוצה הצפונית בעקבות רצונו של ניקסון לעזוב

הפועל גליל עליון/גלבוע במגעים עם הגארד האמריקאי סלים סטודמאייר, ששוחרר בסוף העונה שעברה ממדי אטלנטה הוקס ומאז לא מצליח למצוא קבוצה. סטודמאייר (26, 1.85), שיחק במשך 3 עונות ב-NBA במדי אטלנטה, כשבעונה הראשונה הוא רושם 9.1 נקודות ו-1.2 אסיסטים למשחק, ב-20 דקות משחק ממוצע לערב.

סטודמאייר, בן דודו של דיימון סטודמאייר, ניסה את מזלו בתחילת העונה בסן אנטוניו, אך לא קיבל חוזה, ועכשיו כמו חברו לקבוצה בעונות האחרונות ג'וש צ'יילדרס, ינסה את מזלו באירופה. הקבוצה של עודד קטש החלה לגלות עניין בגארד האמריקאי לאחר שאארון ניקסון, השוהה בחופשת חג מולד בארצות הברית, הודיע להנהלה כי ברצונו לחפש קבוצה בה יקבל מספר דקות גדול יותר.

בין הקבוצות שמוזכרות כאפשריות לקלוט את ניקסון נמצאות מ.כ גבעת שמואל ומכבי ראשון לציון. מנהל גליל/גלבוע, עמית גל, אישר את הידיעה והוסיף: "אנחנו מעוניינים בסטודמייר, עדיין שום דבר עוד לא סגור עם ניקסון, אך הוא הבהיר שהוא רוצה יותר דקות משחק ואנחנו בוחנים אופציות חלופיות". ניקסון הגיע בעונה שעברה לגליל ורשם 13.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק, אך העונה לאחר שהצטרף לסגל בריאן רוברטס ירד מעמדו והוא רושם 8.2 נקודות ב-22 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully