וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת חן זכתה בגביע המדינה לנשים אחרי 71:72 על רמת השרון

אחרי שפיגרה כל המשחק, רמת חן חזרה מהקבר בזכות אייבורי לאטה, שקלעה את סל הניצחון ב-71:72 על רמת השרון. צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
iba.org.il

עריכת וידאו: נעמה דרור

הלילה של אורנה אוסטפלד הולך להיות לילה ארוך. במשך למעלה משלושה רבעים הייתה בטוחה מאמנת אלקטרה רמת השרון שהיא סוף סוף בדרך לזכייה בגביע, אחרי שלוש שנים עקרות שבהן לא עשתה את זה, למרות שהגיע למעמד הגמר. בסופו של דבר עדני דגן ורמת חן היו אלה שעקצו, ניצחו 71:72 וחגגו את הנפת הגביע.

חוסר המזל של אוסטפלד נבע בעיקר בשל היכולת המצוינת של אייבורי לאטה ובשל העובדה ששחקניותיה של מאמנת רמת השרון מעט נמנמו דווקא כשהיה צריך להיות בטירוף על המגרש. בסופו של דבר עדני דגן זוכה בגביע השישי שלו (משש הופעות בגמר) ומנצל את השכל של השחקניות שלו, שלא ויתרו גם כשהיו בפיגור של 15 הפרש.

דווקא במחצית הראשונה נראה היה בבירור לאן הולך הגביע. היכולת המצוינת של ג'יה פרקינס יחד עם שילוב של הישראליות, נעמי קולודני, מירב דורי וליעד קרני-סואץ, הבטיחו לכאורה שליטה של רמת השרון, אלא שבמחצית השנייה ובעיקר ברבע האחרון רמת חן לא ויתרה, ויחד עם נועה גנור ותמרה ג'יימס, כשגם מיכל אפשטיין הייתה דומיננטית בדרך לתואר הראשון של השנה בכדורסל הנשים.

מהלך המשחק

רמת השרון עלתה בחמישייה עם ג'יה פרקינס, אביולה וובארה, ארין פיליפס, אבוני הופמן וליעד סואץ-קרני. רמת חן פתחה עם אייבורי לאטה, שירי שרון, תמרה ג'יימס, לטויה פרינגל ומיכל אפשטיין.

אחרי כמעט שתי דקות של יובש, אפשטיין שברה את הבצורת וקלעה את הנקודות הראשונות של רמת חן. אלא שבשלב הזה הזרות של רמת השרון: וובארה, פיליפס ופרקינס, היו דומיננטיות והעניקו יתרון ללבנות-אדומות. בהמשך ההתקפה של רמת השרון מעט נרדמה, מה שאיפשר ללאטה לעלות ליתרון השיא של רמת חן, 8:16. עד סיום הרבע ההפרש קוזז ופיליפס סיימה את הרבע עם נקודות שהורידו את קבוצתה בפיגור 20:18.

פרקינס לא ממש נכנסה טוב למשחק והמשיכה עם ההחטאות של רמת השרון. ובזמן שפרקינס גמגמה, ג'יימס מרמת חן נכנסה לעניינים, אך בשלב הזה החלה נדנדת סלים. ארין פיליפס נפצעה ברגלה, כנראה בשל העומס, הוחלפה וסיימה את המשחק. נעמי קולודוני, שנהנית מעונה טובה, לקחה אחריות גם הערב וסיימה מספר חדירות עם נקודות בצד של רמת השרון, אלא שגם אפשטיין הייתה דומיננטית ונתנה את התפוקה בצד השני. המחצית הסתיימה ב-41:35 לרמת השרון.

בפתיחת הרבע השלישי הייתה ההתקפה של רמת חן תקועה ומנגד בצד השני פרקינס וקולודני דאגו לקבוצתם להפרש דו ספרתי. פרינגל הייתה היחידה אצל רמת חן שניפקה את הנקודות, אך חברותיה סבלו מאיבודי כדור רבים שלא איפשרו לקזז את הפער. הישראליות של רמת השרון, דורי, קולודוני וסואץ נתנו את הטון ודאגו לתת את הנקודות והרבע הסתיים ב-46:59 ללבנות-אדומות.

רמת השרון נבהלה קצת מההפרש שהיא ייצרה בפתיחת הרבע האחרון ואיפשרה לרמת חן לחזור מעט לעניינים. ג'יימס ונועה גנור קיצצו קצת את ההפרש ל-8. אך דווקא אז איבודי כדור והחטאות של רמת חן החזירו לרמת השרון את הביטחון ושלשה של לאטה באמצע הרבע הנחיתו שקט על הספסל של אוסטפלד. אלא שהשמחה הייתה מוקדמת מידי אחרי שלאטה קיזזה מהקו, ושוב ג'יימס וגנור עשו את הנקודות. לאטה הפגיזה שלשה 2:22 דקות כדי להשוות ל-65:65 ומיד ג'יימס הפכה את התוצאה לזכותה של רמת חן. לאטה השלימה שתיים נוספות בדרך ל-66:69. קולודני צלפה שלשה 11 שניות לסיום והעלתה את חברותיה ליתרון נקודה, אך שתי שניות לסיום לאטה הפגיזה ג'אמפ-שוט שסגר את הסיפור בדרך לזכייה של רמת חן בגביע עם 71:72.

קלעו לרמת חן: אייבורי לאטה 25, תמרה ג'יימס 18, מיכל אפשטיין 11, לטויה פרינגל 9 ו-13 ריבאונדים, נועה גנור 4, שרון זאבי 3 ושירי שרון 2.

קלעו לרמת השרון: ג'יה פרקינס 19, נעמי קולודני 11, מירב דורי, אביולה וובארה וליעד סואץ 9 כ"א, ארין פיליפס 6, אבוני הופמן 5, ג'ני פליישר 3 ו-11 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully