וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לואיס פרננדז יאמן את ריימס

מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים חתם בקבוצה שבעבר קטפה אליפויות בצרפת והיום נאבקת על חייה בליגה השנייה. "באתי בגלל האתגר", אמר

לואיס פרננדז, מאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים, חתם על חוזה לעונה וחצי בריימס מהליגה הצרפתית השנייה, וינסה להציל את הקבוצה שהסתבכה בתחתית. בכך חוזר המאמן בן ה-49 לאמן בארצו לאחר היעדרות של חמש וחצי שנים.

ריימס, שזכתה בעבר שש פעמים באליפות צרפת, הידרדרה בשנים האחרונות ופרננדז ינסה למנוע מפלה נוספת, כשהקבוצה נועלת כרגע את הטבלה עם 12 נקודות ב-18 משחקים. ריימס, כזכור, הייתה הקבוצה שממנה הגיע למכבי ת"א הקשר ג'ונתן אסוס באמצע העונה שעברה. הקבוצה הצרפתית תהיה הקבוצה השישית של פרננדז כמאמן, אחרי קדנציות בפריז סן ז'רמן, אתלטיק בילבאו, אספניול, בית"ר ירושלים ובטיס.

"אני מגיע בגלל האתגר ולא בגלל הכסף", אמר פרננדז לתקשורת הצרפתית. "ריימס זה מועדון עם מסורת בצרפת, בדיוק כמו מארסיי, פ.ס.ז' או סנט אטיין. מקומו הטבעי צריך להיות בליגה הראשונה, בלי שום ספק". על תוכניותיו, אמר המאמן: "צריך לשנות בעיקר את ההגנה, שספגה את כמות השערים הגדולה בליגה. יותר גרוע מזה כבר לא יהיה".

גם שחקני ריימס נשמעו מאושרים מהיחס התקשורתי וההגעה של השם הגדול. "זה בדיוק כמו שזינדין זידאן יחתום בקבוצה", אמר בהתלהבות סדריק פורה, חלוץ הרכש שהצטרף רק השבוע לקבוצה מלה האבר. "זה רגע מרגש עבורי, אני זוכר שצפיתי בו כילד. כל אחד היה רוצה לעבוד תחת פיגורה כמוהו ואני בטוח שהשילוב יצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully