וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקו צריך להוכיח עצמו גם בקור האנגלי"

איאן רייט, חלוצה האגדי לשעבר של ארסנל מבקר את קשר צ'לסי. אלפיו באסילה מועמד לאימון מנצ'סטר סיטי, קראסיץ' חולם בספרדית

הוא היה אחד מהחלוצים הגדולים ביותר בכדורגל האנגלי, כבש יותר מ-100 שערים בארסנל, וכעת איאן רייט הגדול מנסה לבחון האם קשרה הפורטוגלי של צ'לסי, דקו, יכול לעמוד בפני האתגרים העומדים מולו, ולהוכיח את יכולותיו גם כאשר הקור הקשה פוקד את האי הבריטי.

"כאשר מזג האוויר היה נעים הוא שיחק טוב מאוד", אמר רייט. "ראינו תצוגות בלתי רגילות שלו, וזו לא הייתה הפתעה כי הוא שחקן איכותי, אבל קפוא עכשיו וצ'לסי צריכה להיות טובה גם בסטמפורד ברידג' וגם בחוץ. זה הזמן של שחקנים כמו ג'ון טרי, פרנק למפארד ואשלי קול להסביר לו שזה יהיה קשה. דקו קיבל שוק תרבות. הוא לא כמו מיכאל באלאק, הוא מה שאני מכנה שחקן יעיל. כשהקבוצה מנצחת, הוא טוב.

"זה יהיה קשה עבורו להראות את היכולות שלו כרגע, אבל זה תלוי בו להוכיח ולתת את מה שיש לו כדי להוביל את צ'לסי בפרמיירליג. זה מובן שהאוהדים מפנים כרגע אליו את הגב, כי הם רואים כרגע שהוא לא כל כך טוב כפי שכולם אמרו", הוסיף רייט. "אני חושב שהוא שחקן איכותי, אבל הוא צריך להטביע חותם בכל משחק ומשחק כמו שלמפארד עושה".

אלפיו באסילה יחליף את יוז?

אלפיו באסילה, מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר, חשף בימים האחרונים כי הוא קיבל מספר הצעות לאימון, בין היתר ממנצ'סטר סיטי. "קיבלתי הצעה מאנגליה, ממנצ'סטר סיטי וכן מאיחוד האמירויות".

הסיטי נרכשה בתחילת העונה על ידי קבוצת משקיעים מאבו דאבי, דבר שהפך אותה בכך להיות אחת הקבוצות העשירות בתבל. עם סיום חלון ההעברות בסוף הקיץ הספיקה הקבוצה לרכוש את קשרה של ריאל מדריד לשעבר, רוביניו, בכ-32 מיליון ליש"ט, ועוד היא טענה כי בחלון ההעברות שיפתח בינואר וכן בסוף העונה היא מתכוונת לרכוש שחקנים גדולים מכל הבא ליד ובהרבה כסף.

בגזרת המאמן, הרי שעוד לפני שנכנסה קבוצת המשיקים מארק יוז מונה, אבל כעת נראה כי הוא יסיים את תפקידו עקב מצבה הגרוע של הקבוצה. הסיטיזנס נוצחו על ידי האחרונה בטבלה, ווסט ברומיץ', 2:1 והדרדרו עד מתחת לקו האדום (מקום 18).

באסילה, שהתפטר בחודש אוקטובר מנבחרת ארגנטינה לאחר הפסד חוץ 1:0 לצ'ילה, אמר כי הוא רוצה להמשיך לאמן וכי יש לו עוד מה להציע: "אני מאוד רוצה להמשיך לאמן. אני לא מבין למה מספר אנשים חושבים שכבר אין לי את זה. אני חושב שאחזור לאמן ביוני או יולי".

* מילוש קראסיץ', שחקנה של צסק"א מוסקבה, רוצה לשחק בריאל מדריד. השחקן הסרבי חשף בפני התקשורת במדינה בה הוא משחק כי "היו מגעים עם המועדון הספרדי. זה יהיה חלום לשחק בריאל, אבל עדיין אין שום דבר קונקרטי, רק מגעים ראשונים". צסק"א הציבה תג מחיר של 20 מיליון יורו על השחקן בן ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully