וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין כבר לא באבל

ליברפול ניצחה 0:3 את בולטון ונותרה בפסגה, כשרובי קין מבקיע צמד וממשיך לצאת מהמשבר. צ'לסי ויונייטד ניצחו, ארסנל סיימה ב-2:2

אנגליה מציינת את חג המולד עם שני מחזורי פרמיירליג, כשהימים המרכזיים הם שישי וראשון. אומנם בעבר חג המולד באנגליה היה עמוס יותר, מאתגר יותר ואולי לכן גם מרגש יותר, אבל גם עתה, עבורנו, אוהדי הכדורגל, אחרי שהשחקנים והמאמנים התלוננו על העומס והתדירות הופחתה, לקבל שני מחזורים תוך יומיים הם די והותר, במיוחד בימים כל כך דלילים בספורט העולמי והמקומי. אגב, לאחר יום ראשון תצא הליגה לפגרה של שבועיים, ואז תחזור ב-10 בינואר.

מנצ'סטר יונייטד, שחזרה מיפן צוהלת ושמחה עם תואר אלופת העולם, התקשתה היום (שישי) מול סטוק סיטי במשחק שפתח את מחזור הבוקסינג דיי, אך השיגה שער מרגלי קרלוס טבס וניצחה 0:1. צ'לסי הסתדרה גם היא מול עולה חדשה, כשגברה 0:2 בסטמפורד ברידג' על ווסט ברומיץ', אך נותרה במקום השני מאחר וליברפול שיכנעה ב-0:3 ביתי מול בולטון, עם צמד של רובי קין המתאושש, ושמרה על הפסגה. ארסנל ממשיכה לדעוך ומתרחקת מעט מהמקום הרביעי אחרי שספגה שער שוויון דרמטי מאסטון וילה במשחק שהסתיים ב-2:2. מנצ'סטר סיטי התפוצצה עם 1:5 על האל, בעוד פורטסמות הובסה בביתה 4:1 בידי ווסטהאם.

ליברפול - בולטון 0:3

מי שהגיעה נרגשת ודרוכה לבוקסינג דיי היא ליברפול, שלא זכתה באליפות מאז 1990 ויודעת את החשיבות של השהייה בפסגה בחג המולד. האדומים אירחו את בולטון באנפילד, וקטעו את רצף תוצאות התיקו שהשיגו בשלושת משחקי הבית האחרונים.

ליברפול לחצה מהפתיחה ורשמה לזכותה 10 קרנות כבר במחצית. האדומים תקפו בעיקר דרך האגפים עם יוסי בניון (90 דקות טובות) ואלברט ריירה, כשהספרדי היה גם זה שהעניק את היתרון בדקה ה-26 כשהכניס רגל וכבש מקרן של סטיבן ג'רארד.

הקפטן בישל גם את השני לרובי קין, כששלח לו כדור עומק נפלא בדקה ה-53, והחלוץ האירי לא התבלבל מול יוסי יאסקליינן. חמש דקות חלפו וקין השלים צמד שני במדי ליברפול. צ'אבי אלונסו זיהה את בניון הפנוי, הישראלי מסר בנגיעה לרחבה וקין הרשית בקלילות. 0:3 משכנע לליברפול בסיום, המקום הראשון עדיין בשליטתם.

סטוק סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

מנצ'סטר יונייטד אומנם רחוקה שבע נקודות מהפסגה, אבל הגיעה עם הרבה ביטחון ואמונה לקראת משחקי החג. לא רק שהשדים האדומים חזרו מיפן כאלופי העולם, הם גם קיבלו דיווחים על איבוד הנקודות של יריבותיהם. בנוסף, יש להם עדיין שני משחקים חסרים, והרבה אנרגיות חיוביות.

המנג'ר אלכס פרגוסון דיבר כל השבוע על כך שאינו חושב על חיזוק במהלך חלון ההעברות של ינואר, אך אולי המשחק הזה מול סטוק שינה לו קצת את התוכניות. יונייטד החזיקה יותר בכדור וסיכנה לא מעט את השער, אבל הרשת מאחורי תומאס סורנסן לא נעה.

בדקה ה-83 הגיעה הגאולה לפרגוסון ושחקניו. ברבאטוב ניסה לבעוט ובמקום זה יצא לו כדור רוחב, קרלוס טבס עט על הטרף וכבש מקרוב את שער הניצחון החשוב. זה כבר היה יותר מדי עבור הקבוצה המארחת, שאיבדה מיד לאחר מכן את אנדי ווילקינסון בצהוב שני, ורשמה משחק חמישי ללא ניצחון.

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 0:2

צ'לסי נראתה לאחרונה כמי שמאבדת גובה, לאחר הפסדי בית לגדולות ותיקו 0:0 מול אברטון שקטע רצף 11 ניצחונות חוץ. לשמחתה, ביום שהיא ללא הקפטן ג'ון טרי ולאחר ההודעה כי המאמן פליפה סקולארי לא יקבל תקציב לחיזוק, עמדה מולה יריבה נוחה בדמות ווסט ברומיץ', האחרונה בטבלה.

המארחים פתחו בסערה את המשחק, כשכבר בדקה השלישית מצא ג'ו קול את ראשו של דידייה דרוגבה, שהתרומם מעל זויברלון ונגח היטב לרשת. צ'לסי המשיכה לסכן את שערו של סקוט קארסון, אבל רק בדקת הסיום של המחצית השיגה את השני. פרנק למפארד נכנס לרחבת ווסט ברום והקשית בקטנה מעל השוער.

המחצית השנייה הייתה רגועה יותר, כשלמפארד ואנלקה מנסים למצוא את השלישי במהלכים סוליסטיים. בסופו של דבר משיגים הכחולים ניצחון קל מול הקבוצה החלשה בליגה וממשיכים לנשוף בעורפה של ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסטון וילה - ארסנל 2:2

אחרי שהקבוצה של מרטין אוניל נישלה את התותחנים מתואר "הקבוצה הרביעית" (וממקום בליגת האלופות), היא המשיכה להתעלל בה עם תיקו דרמטי בדקה ה-90 ששמר לה את המקום הרביעי והשאיר בעיקר את התותחנים מתוסכלים עם תיקו שני ברציפות.

ארסן ונגר התבשר עוד לפני המשחק שססק פברגאס ייאלץ להיעדר כארבעה חודשים. גם העובדה שהתותחנים חסרו את עמנואל אדביור (מורחק) ואת תיאו וולקוט (פגוע בכתפו), לא ממש גרמו לונגר להגיע רגוע להתמודדות. ובכל זאת אחרי הזדמנויות רבות של הוילה, דווקא ארסנל מצאה את הרשת. דנילסון ניצל טעות של ניגל ראו-קוקר, חטף את הכדור וסיים עם שער שהעלה את ארסנל ליתרון בדקה ה-40.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה עמנואל אבואה הכניס כדור לאבו דיאבי, שבעט ממרכז הרחבה פנימה את השני של התותחנים, שאמור היה לתת להם ביטחון להמשך. אלא שדווקא אז הוילה חזרה להתקיף וארסנל הרגישה את הקאמבק של וילה היטב בדקה ה-65 כשנשרק נגדה פנדל, אותו הבקיע גארת' בארי כדי לצמק ל-2:1. הוילה הייתה נחושה יותר ומצאה את השוויון בתוספת הזמן כשזט נייט בעט ממרכז הרחבה פנימה את השער שהשאיר לוילה נקודה.

מנצ'סטר סיטי - האל סיטי 1:5

ערב המחזור התייצבו הסיטיזנס מתחת לקו האדום, במקום שלא מאפיין את הסגל המוכשר והציפיות שהעמידו ראשי המועדון. אחרי ניצחון אחד בתשעה משחקים, הגיעה מחצית מושלמת מצד שחקניו של מארק יוז, שהעניקו רגעי אושר לכבוד החג לאוהדיהם.

שני בישולים של סטיבן איירלנד לאקוואדורי פליפה קאסיידו בדקות 15 ו-27 נתנו יתרון כפול למארחים. בדקה ה-28 איירלנד הוסיף עוד אסיסט למאזנו, כשהפעם היה זה רוביניו שנהנה. הברזילאי קבע 0:4 בשערו העשירי העונה בדקה ה-38, ושלח את שחקני האל לקבל שטיפה על כר הדשא במהלך המחצית מהמנג'ר פיל בראון.

הנזיפות של בראון כנראה עשו משהו לשחקנים של האל, שכבשו שער מצמק מרגלי המחליף קרייג פגן בדקה ה-80. אלא שהמילה האחרונה הייתה של המצטיין במשחק, סטיבן איירלנד שנעץ את המסמר החמישי בדקה ה-82 ויצא מיד לאחר מכן לקול תשואות הקהל.

במשחקים נוספים:

פורטסמות - ווסטהאם 4:1
לפורטסמות: נאדיר בלהאג' (8). לווסטהאם: ג'ק קוליסון (20), קרלטון קול (67), קרייג בלאמי (70 ו-83)

מידלסבורו - אברטון 1:0
לאברטון: טים קייהיל (50)

וויגאן - ניוקאסל 1:2
לוויגאן: ריאן טיילור (29), עמאר זאקי (73 בפנדל). לניוקאסל: דני גוירי (88 בפנדל)

טוטנהאם - פולהאם 0:0

סנדרלנד - בלקבורן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully