וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה חוזרים לליגה ארוכה?

נשיא ההתאחדות בארגנטינה, חוליו גרונדונה, שוקל לבטל את שיטת הליגות הקצרות, אפרטורה וקלאוסורה. "יש לי חצי שנה לחשוב על כך"

יממה בלבד לאחר זכייתה של בוקה ג'וניורס באליפות האפרטורה בארגנטינה, שוקל נשיא ההתאחדות לכדורגל במדינה, חוליו גרונדונה, לנטוש את שיטת הליגות הקצרות ולשוב לפורמט של ליגה ארוכה עם אלופה אחת פר עונה. "יש לי שישה חודשים לחשוב על העניין", אמר גרונדונה, "כל האופציות פתוחות".

ב-1991 נחנכה שיטת שתי הליגות בארגנטינה, הרווחת כיום מאוד ברחבי דרום אמריקה. באותה שנה התמודדו שתי האלופות, של האפרטורה והקלאוסורה, במשחק אחד על כל הקופה, בו המנצחת הוכרזה כאלופה (בוקה הפסידה לניואלס אולד בויס). שנתיים לאחר מכן, ב-1993 בוטל המשחק והוכרזו שתי אלופות בעונה. כאמור, בעקבות המעבר של ארגנטינה לפורמט זה בתחילת העשור הקודם, שינו מדינות נוספות בדרום אמריקה את השיטה ועברו לשיטת הליגות הקצרות, בין המדינות שעברו לשיטה החדשה: אורוגוואי, מקסיקו וצ'ילה.

גרונדונה גם התייחס לטורניר המשולש ואמר כי בעתיד לא יישנה מצב, כפי שקרה הפעם, בו כל שלושת המשחקים הוגרלו מראש: "המשחק הראשון ישוחק לפי ההגרלה, אחר כך המפסידה תשחק את המשחק הבא".

דבריו של גרונדונה מגיעים לאחר ביקורות רבות שחטפה ההתאחדות בעקבות הטורניר המשולש שהתקיים הפעם. כזכור, ההגרלה זימנה את טיגרה וסן לורנצו להיפגש במשחק הראשון. במשחק השני התמודדו סנלו ובוקה ג'וניורס, כאשר ניצחון של סן לורנצו בעצם היה מותיר את המשחק האחרון בין בוקה וטיגרה לחסר חשיבות וערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully