וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק האולסטאר

האלופה וסגניתה, בוסטון והלייקרס, נחו יום, וכעת שתיהן מוכנות למפגש הטעון ביניהן בשחזור הגמר משנה שעברה (00:00, ישיר בספורט 5)

אחרי פגרה קצרצרה בת יום תתחדש הליגה הטובה בעולם עם המשחק הכי מבטיח שיש, כאשר הפייניליסטית, לוס אנג'לס לייקרס, תארח בסטייפלס סנטר את האלופה, בוסטון סלטיקס (00:00, שידור ישיר בספורט 5). המשחק בין שתי הקבוצות הוא שחזור הגמר משנה שעברה, בו ניצחו לבסוף הירוקים בסדרה של שישה משחקים. כעת מגיע זמן הנקמה מבחינתה של החבורה של פיל ג'קסון.

בוסטון גברה שלשום על פילדלפיה בבוסטון גארדן 91:110 וקצרה ניצחון 19 ברציפות. היא שברה בכך את שיא המועדון שעמד מאז שנת 1981/2, אותו העמידה השלישייה הגדולה שכללה את לארי בירד, רוברט פאריש וקווין מקהייל. הרצף הזה הוא גם הארוך ביותר שמשיגה אלופה מכהנת. כמו כן פתיחת העונה של הירוקים (ב-29 משחקים, מאזן של 2:27) היא הטובה ביותר בהיסטורית ה-NBA. על מנת שלא תמשיך להתקרב אל השיא המדהים שלה, (33 ניצחונות בעונת 1971/2) חייבים הלייקרס, שגם מגיעים בכושר טוב מאוד אחרי ניצחון חוץ על ניו אורלינס, לעצור את הריצה של החבורה של דוק ריברס.

"הם משחקים כדורסל יוצא מן הכלל כרגע וזה יהיה כיף גדול להתמודד מול קבוצה כזו", אמר הסופרסטאר של LA קובי בריאנט, שחי בשביל משחקים כאלה. "החשיבות של המשחק הזה היא בסך הכול לראות היכן אנחנו עומדים בעונה. רק ניצחון בגמר ה-NBA יהיה מבחינתו הנקמה המושלמת".

משחק הניצחון על ניו אורלינס 87:100 ובכלל העונה נראה כי הלייקרס קרובים לפתור את בעיות ההגנה והריבאונד שהתגלעו אצלם בחודש שעבר. "היינו בקצב מצוין במשחק נגד ההורנטס", אמר אחרי המשחק בריאנט. "העונה ארוכה מאוד והיא כוללת הרבה עליות ומורדות. יש מקומות שתהיה חייב לשחק מצוין, מקומות בהם תצטרך לשחק טוב ומקומות בהם תשחק רע. זה כמו רכבת הרים. הניצחון על ניו אורלינס בהחלט משדר מסר מסוים".

רצף? מה זה?

אם בוסטון תעשה את זה גם בסטייפלס סנטר היא תשווה את רצף הניצחונות השלישי בטיבו בכל הזמנים, אותו קבעה מילווקי באקס בשנת 1971. אחרי המשחק מול הצהובים מחכה לאלופה רצף משחקי חוץ נגד גולדן סטייט, סקרמנטו ופורטלנד. אם תנצח גם את שלושתם ותגיע לרצף של 23 משחקים, היא תעבור בכך את הרצף השני בטיבו בהיסטוריה של הליגה, שנקבע רק אשתקד על ידי יוסטון רוקטס.

אלא שבבוסטון לא ממש מתלהבים מכל השיאים שהם קובעים. "זה מאוד משמח ששברנו את השיא, אבל זה לא שהרמנו את הידיים באוויר ושרנו 'היפ, הופ, הוריי'", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס אחרי הניצחון על הסיקסרס. "אף אחד אפילו לא ציין זאת. אנחנו רק רוצים להמשיך לשחק, לנצח ולהשתפר".

"אם אתה לא זוכה בתארים, הניצחונות הללו וכל השיאים בסופו של דבר מתאדים באוויר", המשיך להוריד עוד את ההתלהבות הפורוורד של בוסטון, קווין גארנט. "אם בסופו של דבר לא נזכה באליפות, זה לא יהיה שווה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully