וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: השרון בתרדמת

מכבי אשדוד חזרה עם ניצחון חוץ ענק על מכבי הוד השרון, 62:92, עפולה גברה על לב השרון בחוץ, 89:92 תודות למשחק גדול של דניס קאר

הליגה הלאומית בכדורסל ממשיכה לתפוס תאוצה, והערב (רביעי) הושלם המחזור ה-11 כשמכבי אשדוד ממשיכה להוכיח שהוא כוח עולה בליגה, כשהביסה בחוץ את מכבי הוד השרון 62:92, בעוד עפולה ממשיכה את התקופה המצויינת שהיא רושמת בשבועות האחרונים עם ניצחון חוץ משלה על הפועל לב השרון, 89:92.

ערב המחזור ה-11, דורגה מכבי הוד השרון במקום השני בליגה. אלא שלפי התוצאה ניתן לחשוב שמקומה בכלל בתחתית. האורחים מאשדוד פתחו לאט, וירדו בפיגור 2 בסיום הרבע הראשון, אבל לרבע השני הם כבר עלו עם אנרגיות אחרות, ובמחצית זה כבר 32:41 לאורחים. רבע שלישי ענק של אשדוד בו רצה ל-25:35 סגר סופית את הסיפור, ועד לסיום השתעשעו האורחים ורק הגדילו את יתרונם. דוויט ברואינגטון הוליך את אשדוד עם 30 נקודות ו-9 ריבאונדים, דורי אסף היה שם עם 16 ו-11 אסיסטים ותומר אטלס הוסיף 12. להוד השרון: המילטון 15 ו-13 ריבאונדים, מוסקוביץ' 13.

הפועל עפולה המשיכה את התנופה בה היא נמצאת בשבועות האחרונים, ואחרי שנשארה הקבוצה היחידה מהליגה הלאומית שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה, היא השיגה הערב ניצחון חוץ יוקרתי על הפועל לב השרון, 89:92. המארחים נפלו לפיגור ברבע הראשון, וירדו בפיגור 9 במחצית. האורחים עלו לפער דו ספרתי לקראת הרבע האחרון, אבל שם הצליחה לב השרון לחזור למשחק, והורידה ל-5 בלבד. אלא שהכושר המצויין של דניס קאר ועפולה לא נתן צ'אנס, וביחד עם אילן ברקוביץ' המצויין שחתם בשבוע שעבר בקבוצה, הצליחה להשיג ניצחון חשוב.

דניס קאר הוליך את קלעי עפולה עם משחק גדול של 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, אורי כהן מינץ סייע לו עם 19 נקודות ונועם מטלון הוסיף 12. אילן נניקשווילי קלע 6 אבל חילק 8 אסיסטים. ללב השרון: עידו סטולרו 24, אדריאן אאוטר 23 ו-12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully