וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלו אותו על טיל

הרוקטס שלחו את סטיב פרנסיס לגריזליס, המועדון בו סירב לשחק כשנבחר ב-1999, בכדי לפנות מקום בתקרת השכר. פיניקס החתימה את די בראון

מרבית קבוצות הליגה מנסות לבנות לעצמן מאזן טוב לקראת הפלייאוף בימים אלו, אך ראשהים של מנהלי הקבוצות שרויים כבר בקיץ הקרוב, שם יהיו לא מעט שחקנים גדולים שיחפשו קבוצות עם מקום בתקרת השכר. הערב (רביעי) עשתה יוסטון צעד בכיוון הנכון, כששלחה את סטיבי פרנסיס לממפיס, יחד עם בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב. הרוקטס מקבלים בתמורה בחירת סיבוב שני בדראפט 2011, אך המשמעות האמיתית היא כאמור פינוי תקרת השכר, שתהיה שווה כ-2.6 מיליון דולר. בעקבות הטרייד מגיע למעשה למועדון אליו סירב בתחילת הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם להגיע.

בדראפט 1999 נבחר פרנסיס במקום השני על ידי הגריזליס (ששיחקו באותו זמן ב-ונקובר) אך סירב לשחק עבורם, וכתוצאה מכך עבר ליוסטון. כבר בעונתו הראשונה רשם ממוצעים נאים של 18 נקודות ו-6.6 אסיסטים, ובעונת השיא שלו (2001/2) קלע 21.6 נקודות למשחק ומסר 6.4 אסיסטים. בשנים האחרונות נמצאת הקריירה של פרנסיס בדעיכה מתמדת. חלק גדול מכך הוא יכול לזקוף לתקופתו בניו יורק ניקס, שם ירד ל-11 נקודות למשחק. בעונה שעברה שיחק מי שבעבר כונה סטיבי "פרנצ'ייז" רק 10 משחקים במדי הרוקטס, והעונה לא עלה כלל על הפרקט עקב פציעה.

ואם כבר יוסטון, הרי שדיקמבה מוטמבו ששיחק ברוקטס בארבע העונות האחרונות, הצהיר כי בכוונתו לחזור לליגה הטובה בעולם, אבל אין לו אף תוכנית להגיע ליוסטון. מוטמבו בן ה-42 הצהיר: "אהיה בבוסטון או בסאן אנטוניו עד ערב ראש השנה". בבוסטון אישרו את דבריו של מוטמבו, ומאמן הסלטיקס, דוק ריברס בהחלט מעוניין בסנטר, שאמור לחזק עוד יותר את הקו הקדמי של האלופים.

פיניקס החתימה את די בראון

בפיניקס עדיין מנסים לחשוב באופן חיובי על העונה הנוכחית, שעד כה לא בדיוק עומדת בציפיות של האוהדים וראשי הקבוצה. הקבוצה שמחזיקה במאזן של 11:16 החליטה לחזק את עמדת הרכז המחליף, עמדה שהיוותה עקב אכילס של הקבוצה עד כה בעונות האחרונות. הסאנס החתימו את די בראון, ששיחק באילנוי במכללות ונבחר בסיבוב השני ב-2006 על ידי יוטה.

בעונה שעברה שיחק בראון בגלטסראיי, והעונה הגיח ל-17 משחקים במדי וושינגטון, בהם רשם ממוצע של 2.4 נקודות -כמעט 2 אסיסטים, אך שוחרר לפני כשבועיים בכדי לפנות מקום למייק ג'יימס וג'וואריס קריטנטון שהגיעו בטרייד. עם זאת, עושה רושם שבראון לא הולך לראות זמן פרקט רב, כיוון שמאמן פיניקס, טרי פורטר מעדיף לשחק עם ליאנדרו ברבוסה כמחליף לרכז הקנדי, ואף נוהג לשתף את הרוקי גוראן דראגיץ' שמשתלב טוב בסגל של השמשות.

פארמר יעבור ניתוח

בלייקרס עדיין כואבים את פציעתו של ג'ורדן פארמר, שנפגע בברכו בשבוע שעבר במשחק מול מיאמי, ועתה מתברר שאין מנוס מכך שהשחקן יעבור ניתוח, כדי לתקן את הקרע במיניסקוס. כרגע עדיין לא ברור כמה ארוכה תהיה תקופת היעדרותו של הרכז היהודי, אבל בלייקרס מקווים לראות אותו בחזרה בסביבות אמצע פברואר, אז תגיע פגרת האול סטאר.

"אנחנו מן הסתם לא מרוצים מפציעתו של פארמר" אמר מאמן הלייקרס, פיל ג'קסון, "אבל זה מה שצריך לעבור בעונת NBA. זאת הסיבה שיש לנו סגל רחב. יש לנו שחקנים שמסוגלים לשחק, ומחליפים שיכולים לעזור. אני מקווה שנקבל חבר'ה שיעזרו לנו להתמודד עם היעדרותו של ג'ורדן".

בלוס אנג'לס לא מוותרים על אפשרות של הבאתו של שחקן חיזוק לקו האחורי שלהם, ואחד השמות שעלו הוא זה של ג'נארו פארגו, שחקנה של דינמו מוסקבה, אותה מאמן דייויד בלאט. עם זאת, נראה שהבאתו לא תהיה פשוטה, כיוון שהלייקרס ייאלצו לשלם את חוזהו ברוסיה, ולא בטוח שהמועדון יחליט לנקוט בגישה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully