וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למוריניו נמאס מהתקשורת האיטלקית

מאמן אינטר שבע מהביקורת כלפיו: "שונא לדבר עם התקשורת האיטלקית", וחשף חלום: "יום אחד אאמן בספרד". ביתו של רונאלדיניו נפרץ

ז'וזה מוריניו תמיד היה טיפוס תקשורתי. באנגליה, הצהובונים בלעו כל מילה וכל ספקולציה שלו בהנאה וכל פנינה שיצאה מפיו הפכה מיד לכותרת. אלא שבאיטליה, מערכת היחסים של "המיוחד" עם התקשורת רעה מאוד. לפני מספר שבועות עזב מוריניו בכעס בעיצומו של ראיון טלוויזיוני שנערך בשידור חי. הפורטוגלי, למרות ההצלחות של אינטר בליגה, סופג ביקורות רבות מהתקשורת שמרבה לצטט אנשי מקצוע איטלקים בגנותו של מוריניו.

"במשך שעה אני צריך לדבר עם התקשורת ואני שונא את זה, ממש שונא את זה", שחרר מאמן אינטר קיטור בראיון לרשת "סקיי" הבריטית. המועדונים בסריה A מחויבים על פי חוזה עם הטלוויזיה לשלוח את מאמניהן לראיונות. "אני צריך להתרגל לזה, אבל לעולם לא אהנה מזה", אמר מוריניו והוסיף: "בהתחלה הרגשתי לחץ בשל חילוקי הדעות עם הכתבים. אני עייף, אבל צריך לעשות את העבודה שלי".

אינטר מוליכה את טבלת הליגה האיטלקית ביתרון שש נקודות על פני יובנטוס, וסגרה לאחרונה רצף של שמונה ניצחונות ברציפות. המצב המקצועי במועדון דווקא כן לרוחו של מוריניו: "אני מאוד שמח מאיך שדברים הולכים בשבילנו. טוב לי באינטר. הקבוצה דומה לאיך שקראתי לצ'לסי ב-2004/5 - מכונת ניצחונות. הקבוצה כל כך חזקה ותמיד יש הרגשה שאנחנו ננצח".

מוריניו חשף את חלומו הגדול: "השאפיה שלי היא לזכות באליפות הפרמיירליג, הסריה A, והלה ליגה. יום אחד אחזור לאנגליה כי אני אוהב את המדינה, ויום אחד אאמן בספרד". מוריניו גילה כי אין בכוונתו לאמן נבחרת לאומית בשלב זה: "נבחרת לאומית תחכה לי עוד 15 שנה. יש לי יותר מדי אנרגיות כרגע. אתה יכול לדמיין אותי מאמן נבחרת? מנהל משחק פעם בחודש? מעביר אימון פעם בשלושה שבועות?".

שודדים פרצו לביתו של רונאלדיניו

כוכב מילאן רונאלדיניו שוהה בברזיל לרגל חופשת חג המולד, ושודדים אלמונים ניצלו את היעדרו כדי לפרוץ לוילה היוקרתית שלו ולגנוב תכשיטים ושעונים בשווי מאות אלפי יורו. על פי המשטרה, הפריצה אירעה ביום שלישי לפנות בוקר, שעות לאחר שרונאלדיניו המריא לחופשה בברזיל.

באופן מדהים השודדים התעלמו מנכס יקר ערך לשחקן: ארון הגביעים שלו, בו נמצאים גביעים ומדליות בהם זכה השחקן במהלך הקריירה שלו, כולל כדור הזהב בו זכה ב-2005. האירוע הזה הוא השני תוך שבוע בו מעורב כדורגלן מהליגה האיטלקית, לאחר ששחקן נאפולי, הסלובקי מארק המסיק, נשדד באיומי אקדח לפני מספר ימים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully