וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי משווע לרכש מאברמוביץ'

אך הבעלים מסרב לשחרר כספים לרכש. פנאנט מעדיף את וויגאן או סטוק על פני ריאל מדריד. פברגאס לא זקוק לניתוח, אך ייעדר 4 חודשים

עיתון 'הסאן' מדווח היום (רביעי) כי מנג'ר צ'לסי, לואיס פליפה סקולארי, משווע למסע רכש בחלון ההעברות בינואר. העיתון דווח כי המאמן הברזילאי פנה שוב לבעלים של הקבוצה רומן אברמוביץ' ולמנכ"ל פיטר קניון וביקש מהם לחזק את הקבוצה בקרוב.

סקולארי לא הסתיר את רצונו העז להביא שחקן קדמי לקבוצה, בין היתר בגלל שהוא מאמין בציוות של שני שחקנים למעלה, אבל הוא לא חושב שניקולאס אנלקה ודידייה דרוגבה יכולים לשתף פעולה טוב יחדיו. מה שהפתיע הייתה העובדה כי סקולארי ביקש גם להנחית פליימייקר לקבוצה. בהתחשב בכך שיש לו את דקו, פרנק למפארד ומיכאל באלאק זו נראית כבקשה קצת מופרזת.

אבל נראה שאברמוביץ' וקניון נחושים לא להביא שחקנים בחלון ההעברות, זאת בין היתר המשבר הכלכלי הפיננסי הפוקד את העולם וגם את עסקיו של האוליגרך הרוסי.

"לעיתים הדרך הטובה ביותר להמריץ קבוצה היא להכניס בה דם חדש", אמר מקור המקורב לביג פיל. "זה כל מה שהוא מבקש. הבטיחו לפליפה פקדונות בהם יוכל לקנות שחקנים. כולם יודעים שהוא רצה את רוביניו ומה קרה אחר כך. הוא יודע שהמצב הכלכלי השתנה, אבל הוא לא מבקש 20 מיליון ליש"ט, רק סכום סביר והגיוני להביא שחקן חדש".

פנאנט מעדיף את סטוק או וויגאן על פני ריאל מדריד

ג'רמיין פנאנט קרוב מאוד לסיום דרכו בליברפול, וכנראה שלפנאנט נמאס מקבוצה גדולה, אחרת קשה מאוד להבין את הסיפור ההזוי הבא. האדומים מחפשים קבוצה לקשר הקבוצה והיו קרובים לסגור עם לא אחרת מאשר ריאל מדריד על העברתו של פנאנט ללבנים תמורת כ-3.7 מיליון יורו. אלא שהקשר, שפתח העונה רק בשני משחקים בליגה, הפריז בדרישות בלתי הגיונית ובעצם פוצץ את העסקה. פנאנט דרש 64,000 יורו לשבוע (!), כמעט פי שניים ממה שריאל מדריד מציעה לו לשנה - 1.6 מיליון יורו לעונה.

פנאנט כלל לא מאוכזב מכך. הוא בכלל שוקל להמשיך לשבת על הספסל או ביציע בליברפול או לעבור בהשאלה עד סיום העונה לאחת מקבוצות הפרמיירליג המרתקות, וויגאן או סטוק.

ריאל מדריד תמשיך מצידה לנסות את מזלה בשוק האנגלי. כעת, אחרי שאלופת ספרד ירדה מפנאנט היא מנסה להביא לשורות הקבוצה את אשלי יאנג מאסטון וילה או ארון לנון מטוטנהאם. על פי דיווחים שונים, ריאל עשויה להציע את רפאל ואן דר וארט לוילה בתמורה ליאנג.

פברגאס לא כועס על צ'אבי אלונסו

ססק פברגאס נבדק על ידי מומחה בברצלונה, שקבע כי הקשר לא יצטרך לעבור ניתוח בברכו. כזכור, פברגאס נפצע במהלך משחקה של ארסנל מול ליברפול וההערכה העדכנית היא שהוא ייאלץ להיעדר ארבעה חודשים מהמגרשים. צ'אבי אלונסו, שפצע את פברגאס, התקשר להתנצל בפני חברו לנבחרת ספרד. פברגאס: "הוא דואג לי והתקשר אחרי המשחק. אלה דברים שקורים בכדורגל, וצ'אבי הוא חבר טוב שלי. כל שחקן כדורגל נפצע. אני צריך להחלים ולחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

*סימון גרייסון מונה היום (רביעי) למאמן לידס יונייטד שבליגה השלישית. לידס נפרדה ממאמנה גארי מקאליסטר ביום ראשון לאחר חמישה הפסדים רצופים. לידס מחליפה מאמן מספר תשע ב-10 השנים האחרונות. גרייסון התפטר מתפקידו בבלקפול על מנת לקחת על עצמו את התפקיד בלידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully