וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "לא צריך לשים את כל הביצים בסל אחד"

בוסטון שברה את שיא המועדון עם ניצחון 19 ברציפות, הפורוורד של הקבוצה לא תולה את כל העונה על המפגש הקרוב נגד הלייקרס

יומיים לפני משחקה הגדול מול הלייקרס, השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) שברה בוסטון סלטיקס את רצף הניצחונות של המועדון כשהעמידה אותו על 19. השיא של בוסטון שבר את השיא של המועדון שהחזיק מעמד משנת 1981/2 אז הוא נקבע בעיקר על ידי השלישייה האלמותית, בירד-פאריש-מקהייל. כמו כן אף אלופה מכהנת לא הצליחה להשיג כזה רצף ניצחונות. זוהי גם פתיחת העונה הטובה ביותר של קבוצה עם שני הפסדים (2:27).

הירוקים גברו 91:110 על פילדלפיה סיקסרס והם רחוקים רק שלושה ניצחונות מלעלות למקום השני בשיא רצף כל הזמנים. במקום השני עומדת יוסטון, שקבעה בשנה שעברה רצף מצוין של 22 ניצחונות. השיא של כל הזמנים שייך ללייקרס עם 33 מעונת 1971/2. הצהובים של פיל ג'קסון יכולים לעצור את הדהירה של הירוקים, שיתארחו אצלם בסטייפלס סנטר.

"זה מאוד משמח ששברנו את השיא, אבל זה לא שהרמנו את הידיים באוויר ושרנו 'היפ, הופ, הוריי'", אמר מאמן הסלטיקס דוק ריברס. "אף אחד אפילו לא ציין זאת. אנחנו רק רוצים להמשיך לשחק, לנצח ולהשתפר".

קווין גארנט ניסה להנמיך את הציפיות מהמשחק: "אני מאוד מעריך את ההיסטוריה והיריבות הגדולה שבין בוסטון ללייקרס, לשחקנים ששיחקו בשתי הקבוצות, למייסדים של הליגה", השתפך גארנט, "אבל לא צריך לשים את כל הביצים בסל אחד".

פול פירס מצא זמן להתבדח לאחר השיא שקבע עם חבריו: "האם אנחנו לא מקבלים משהו עבור 19 ניצחונות ברצף, מכונית חדשה?, אם כן תאמרו לי", התלוצץ. "האם קבוצה אחרת של המועדון הפסידה 18 משחקים ברציפות, הייתי שם".

לברון ג'יימס: "זה הרגיש כמו משחק פלייאוף"

מן הצד השני של ארה"ב קובי בריאנט וחבריו ללייקרס גברו 87:100 על ניו אורלינס הורנטס והם מגיעים למשחק עם מאזן של 5:23. "היינו בקצב נהדר במשחק הזה, אבל העונה בליגה היא ארוכה מאוד כך שיש ויהיו בה הרבה עליות ומורדות, כך מתגלגלת עונת ה-NBA ", הסביר בריאנט. "יש מקומות שתהיה חייב לשחק מצוין, מקומות בהם תצטרך לשחק טוב ומקומות בהם תשחק רע. זה כמו רכבת הרים. ניצחון מול ניו אורלינס בהחלט משדר מסר מסוים", הוסיף בריאנט וכיוון כידוע לעבר הסלטיקס.

"זה הרגיש כמו משחק פלייאוף", אמר בסיום, כאשר רגלו טבולה עמוק בדלי קרח, לברון ג'יימס. הסקורר של הקאבס תקע 27 נקודות, 18 מתוכן במחצית השנייה והמשיך את פתיחת העונה המצוינת של קבוצתו, שעלתה למאזן 4:24 לאחר הניצחון 90:99 על יוסטון. הקאבלירס נותרו הקבוצה היחידה העונה בליגה שלא נוצחה עדיין בבית. מעניין עד מתי יישמר המאזן המצוין הזה שלהם. כמו כן קליבלנד היא הקבוצה הראשונה שמנצחת את 14 משחקיה הראשונים בעונה בבית מאז שיקגו ואורלנדו שעשו זאת בעונת 1995/6.

במהלך המשחק השתחל ג'יימס באחת הפעמים מאחורי יאו מינג ודפק לו גג אדיר מאחור, כשהוא מדביק את הכדור ללוח ואחר כך משחרר צעקה גדולה לכיוונו של הסיני הענק. כשנשאל ג'יימס האם הוא צעק לו בסינית או באנגלית, ענה: "באנגלית", עם חיוך גדול מרוח לו על הפנים.

"זה היה הבלוק של השנה", אמר חברו לקבוצה של לברון , מו וויליאמס. "הוא מנפק הרבה כאלה, אבל זה היה מדהים. מינג הוא בחור גדול והוא קרוב לטבעת, כך שצריך לקפוץ מהר כדי לחסום אותו".

דטריוט ניצחה הלילה 98:104 את שיקגו בולס בזכותו של רודני סטאקי, שתקע 40 נקודות בשיא קרייקה מרשים ביותר. השיא הקודם של סטאקי עמד על 27 נקודות, והפעם הוא ניפץ אותו. "התחלנו חלש את הרבע השלישי וידעתי שהייתי חייב להיכנס לעניינים", אמר סטאקי. "החברים שלי חיפשו אותי. אני הלכתי לסל וקיבלתי זריקות מהקו. אני רק לוקח מה שקיבלתי מההגנה".

"כל הזמן הרגשתי, אפילו בשנה שעברה, שהוא קרוב לעשות את זה", אמר מאמנו של סטאקי בפיסטונס, מייקל קארי. "הפעם הוא שלט במשחק. הוא רוצה להיות אול-סטאר והוא עובד בכיוון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully