וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות שעשו לנו את השנה

אגרוף שמרסק את הפנים, אורות שצובעים את השמיים, קסדה שתופסת כדור ועושה היסטוריה. מאחורי כל האירועים הגדולים של 2008, מסתתרות תמונות בלתי נשכחות. דוד רוזנטל אסף אותן עבורכם

הכי מהיר בהיסטוריה

אי אפשר לפתוח בלי האירוע שעשה את 2008 ליותר מיוחדת, הדובדבן שבקצפת - יוסאין בולט והשיא בגמר המאה מטר בבייג'ינג - 9.69 שניות. אולימפיאדת בייג'ינג תיזכר לא רק בזכות השיאים שבולט שבר, אלא גם בגלל אלה שלא, כי לולא היה מאט בסיום, יכול להיות שהיה מגלח עוד כמה עשיריות שניה לשיא. אין שום מילה אחרת מלבד "מדהים" (צילום: רויטרס)

סכנת החלקה

אברהם גרנט לא האמין שזה קורה לו. בעיטת הפנדל האחרונה, זו שיכולה להעניק את גביע האלופות הראשון בהיסטוריה למאמן ישראלי, הסתיימה בהחלקה של הקפטן ג'ון טרי על המשטח הרטוב במוסקבה. אחר כך החטיא גם ניקולא אנלקה, ובמקום תואר ראשון לצ'לסי נאלצו גרנט וטרי לצפות עם דמעות בעיניים במנצ'סטר יונייטד מניפה את הגביע (צילום: רויטרס)

נקמת הלוזרים

אף אחד לא האמין בהם. כמו תמיד, הם באו לטורניר גדול כפייבוריטים והיו אמורים להפסיד ברבע הגמר או מתישהו בדרך. אבל הפעם נבחרת האדומים הייתה נחושה לעשות את מה שעשו מקביליה מהכדורסל ב-2006, הצליחה לגבור על איטליה במשחק קובע לראשונה לאחר 88 שנים והכניעה גם את גרמניה 0:1, בדרך לזכיה ראשונה ביורו לאחר 44 שנה. כבוד (צילום: רויטרס)

קסדת הפלא

אף אחד לא נתן לניו יורק ג'איינטס סיכוי מול חבורת המופלאים של ניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול. הפטריוטס הגיעו למשחק עם מאזן 0:18 וציפיה לשחוט בדרך לעונה מושלמת. אבל אז הגיעו הקסמים של הגנת הג'איינטס ושל הקוורטרבק איליי מאנינג, והתפיסה שתוכר לעולם כאחת המפורסמות בהיסטוריה - "תפיסת הקסדה" של דייויד טיירי, שהובילה לטאצ'דאון המנצח של הענקים ולאחת ההפתעות הגדולות בפוטבול בכל הזמנים (צילום: רויטרס)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

האיש שהיה לו הכל

יש אנשים שעומדים בציפיות גבוהות ויש כאלה, כמו מייקל פלפס - שעומדים בציפיות בלתי אפשריות. הפנומן האמריקאי היה זקוק לשמונה מדליות זהב בבייג'ינג כדי לשבור את השיא של מארק ספיץ, עשה את זה וכמובן הרעיד מיליארדי לבבות ברחבי העולם. ב"ספורטס אילוסטרייטד" לא חיכו יותר מדי כדי לצלם את חתן השמחה עם כל השלל

בול במטרה

על זה באמת אין יותר מדי מה להגיד. האוקראיני ויטאלי קליצ'קו שולח אגרוף לפנים של הניגרי סמואל פיטר, ובאמת - כל מילה מיותרת (צילום: רויטרס)

השור הספרדי עושה את זה

ספרדים לא מנצחים על דשא, אף אחד לא יכול על רוג'ר פדרר בווימבלדון. זה היה המסר העיקרי לפני טורניר הטניס היוקרתי ביותר ביוני האחרון, אבל את רפאל נדאל זה לא עניין. אחרי ששנה קודם לכן נכשל בניסיון לנצח את השוויצרי, הגיע הספרדי נחוש למשימה ולאחר קרב אדיר הכניע את יריבו כדי לזכות בתואר ראשון בקריירה בלונדון (צילום: רויטרס)

לא שוכחים את הנכים

מארגני אולימפיאדת בייג'ינג לא חסכו במאמצים ובכסף כדי להבליט את הספקטאקל שבארגון המשחקים, וגם לפני המשחקים הפראלימפיים עשו את המיטב על מנת שיזכרו את הארגון כטוב ביותר אי פעם (צילום: רויטרס)

העולם הוא כדור, זה ברור, זה ברור

הדרבי של רומא בין רומא ללאציו תמיד מעורר אמוציות, ובמקרה של ז'וליו באפטיסטה גם לא מעט פיקנטריה ותמונות לפנתיאון (צילום: רויטרס)

אתה לא לבד, ביל

"עכשיו גם לי יש טבעת משלי", בכה קווין גארנט לביל ראסל, רגע לאחר שזכה עם בוסטון סלטיקס באליפות ה-NBA. המפגש הזה בין ענקי העבר וההווה של בוסטון, תועד יותר מכל רגע אחר בסדרה המרגשת בין הסלטיקס ללייקרס, שהסתיימה באליפות ראשונה בעיר השעועית מאז הימים היפים של בירד ומקהייל ב-1986

ויוה, אספניה

כבר אמרנו שזו הייתה השנה שלהם? בלי רפאל נדאל הפצוע עלו הלוחמים הספרדים לגמר גביע דייויס בחוץ מול ארגנטינה הפייבוריטית. פליסיאנו לופז ופרננדו ורדאסקו חיפו על הפסד של דויד פרר ביום הפתיחה, ניצחו בשני משחקי היחידים ובמשחק הזוגות והשלימו שנה ענקית לספורט הספרדי בכלל ולטניס בפרט (צילום: רויטרס)

הצמיח לו קרניים

יש שאומרים שרודיאו זה לא ספורט, אבל מהתמונה הזו אי אפשר היה להתחמק. לס שפרסון מוויומינג השתתף בתחרות לכידת עגלים בלאס וגאס, והתפיסה, כפי שאתם יכולים לראות, לא הייתה חלקה. מי ייתן ו-2009 תהיה לא פחות מוצלחת באירועים ובתמונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully