וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס איסצ'יה: "לטיגרה מגיע להיות אלופה"

מאמן בוקה ג'וניורס פירגן לקבוצה שניצחה אותו לאחר זכייתו באליפות. קאניה: "אפשר לישון בשקט, גאה בשחקניי". הליגה באורוגוואי נדחתה

בוקה ג'וניורס חגגה הלילה (בין שלישי לרביעי) אליפות מספר 23 של המועדון. הקבוצה של קרלוס איסצ'יה יכולה היתה להרשות לעצמה הפסד בפער של שער, נוצחה 1:0 וחגגה אחרי ההפסד את הזכייה באפרטורה. הטורניר המשולש ההיסטורי, שלא נערך מאז 1968, היה, כמו כל הליגה, דרמטי ביותר. סן לורנצו ניצחה 1:2 את טיגרה במשחק הראשון, בוקה גברה 1:3 על סנלו במשחק השני, ולמשחק האחרון והמכריע באצטדיונה של ראסינג קלאב הגיעו הבוסטרוס והחבורה הנהדרת של דייגו קאניה, אחד מבכירי השחקנים של בוקה בכל הזמנים.

בוקה הציגה משחק משובח במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה לכבוש. לקראת סוף 45 הדקות הראשונות, טיגרה החלה לתקוף, אבל בסיום המחצית הראשונה ירדו שתי הקבוצות ללא שערים. בדקה ה-68 כבש ליאנדרו לזארו את שער הניצחון לטיגרה. שוער בוקה חאבייר גארסיה יצא רשלנית ביותר לכדור, ולזארו נגח בקלילות פנימה. דקה בלבד לאחר השער החליף קרלוס איסצ'יה את השוער שלו, שכבש את פני מרוב בושה. אבל עד הסיום לא הצליחה טיגרה לכבוש את השני ובוקה ירדה כמנצחת הגדולה של הערב.

איסצ'יה: "לא ידעתי שריבר תסיים אחרונה"

מאמן בוקה קרלוס איסצ'יה עבר טלטלות רבות העונה עם הקבוצה. הרבה דיבורים ושמועות על כך שלא ימשיך להדריך את הקבוצה רחשו סביבו, בעיקר אם לא היה מוביל אותה לאליפות, אבל גם אם כן. בימים האחרונים קיבל איסצ'יה את הגיבוי ונאמר לו כי הוא ימשיך בקבוצה. מצד שני בדיווחים אחרונים נשמע כי קרלוס ביאנצ'י האגדי אמור להתמנות כמנג'ר המקצועי של הקבוצה.

"ידעתי שבסוף נהיה אלופים, אבל לא שיערתי שריבר פלייט תסיים אחרונה בליגה", עקץ איסצ'יה את היריבה העירונית השנואה, והודה כי הניצחון עליה בסופרקלאסיקו היה חיוני מאוד לזכייה באליפות. עוד הוסיף המאמן לגבי השמועות על ביאנצ'י: "לא ידוע לי שום דבר בנושא. אני ממשיך בתפקיד". לגבי היריבה שעמדה מולו אמר המאמן: "ידענו שטיגרה היא יריבה עיקשת מאוד. אני רוצה לברך את דייגו קאניה על המשחק של קבוצתו. לטיגרה הגיע להיות אלופה. סבלנו בטורניר הזה מפציעות רבות של מרטין פאלרמו, גבריאל פאלטה ורודריגו פאלסיו".

ריקלמה: "שנה מאוד מוצלחת עבורי"

מי שהחסיר את המשחק הוא הכוכב הגדול של הקבוצה, חואן רומן ריקלמה, עקב ספיגת כרטיסים צהובים. בוקה הציגה משחק מצוין בהיעדרו, כשליאנדרו גרסיאן, לוקאס ויטארי, חסוס דאטולו ולוצ'ו פיגרואה מספקים צירופי מסירות מצוינים, אבל לבוקה הייתה חסרה הרגל שתיתן את המסירה האחרונה בדרך לשער. מה גם שהרגל המסיימת הייתה חסרה לקבוצה, דבר שלעיתים דווקא ריקלמה הוא זה שמביא אותה.

"אמנם הפסדנו, אך השגנו את המטרה עם הניצחון הגדול שלנו על סן לרונצו", החמיא מספר 10 לקבוצה וגם לעצמו בעצם. ריקלמה גם התייחס לשוער הקבוצה, חאבייר גארסיה, שעשה שטות גדולה, אלא שריקלמה החמיא לו: "נכון לו עתיד גדול. הוא פשוט צריך ללמוד מהטעות הזו".

לסיכום אמר ריקלמה: "זו הייתה שנה מאוד מוצלחת עבורי. גם זכיתי באליפות עם בוקה וגם זכיתי במדליית הזהב עם נבחרת ארגנטינה באולימפיאדה. אני הולך לבלות כעת הרבה זמן בחופש".

"השקענו מאמץ גדול בששת החודשים האחרונים, וקצרנו את ההצלחה בעקבות זה", אמר שיכור משמחה סבסטיאן באטגליה. "סבלנו במשחק הזה, כמו שסבלנו כל השנה, אבל השגנו את המטרה שלנו. הרבה דברים שיחקו לרעתנו, אבל הקבוצה תמיד הצליחה להתגבר עליהם. היו 'מיליון' דברים - פציעות ואפילו המוות של הנשיא (פדרו פומפיו), אך כיום אנחנו האלופים".

המגן הפראגוואי קלאודיו מורל רודריגז גם הוא רואה בניצחון בסופרקלאסיקו על ריבר פלייט 0:1 את המפתח לאליפות הקבוצה: "הניצחון על ריבר היה חיוני ביותר. מאז התחלנו לנצח משחקים רבים וסיימו טוב את הטורניר".

הוגו איברה, השחקן הכי ותיק בבוקה ואחד מאהובי הקהל, אמר: "התואר הזה הוא הפרס על כל ההקרבה שלנו, ולכל האתגרים בהם עמדנו. זו הייתה עונה נוראית עבורנו. אנחנו מקדישים את האליפות הזו למשפחה של פומפיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קאניה נשאר רק עם המחמאות

מן העבר השני טיגרה הולכת עם כל המחמאות. גם על העונה האדירה שהיא נתנה, גם על המשחק המצוין שהציגה, אבל בסופו של דבר היא מאוד מאוכזבת כי הייתה מאוד קרובה. הבעיה של הקבוצה מוויטוריה הייתה בהפסד לסנלו במשחק הראשון. הניצחון על בוקה הציג במלוא הדרו את האופי המצוין של הקבוצה, אבל זה עדיין לא הספיק לאליפות ראשונה אחרי 106 שנים.

"אני רוצה להודות לשחקנים שלו", אמר בסיום מאוכזב מאוד מאמן טיגרה, דייגו קאניה, "על המאמץ הרב שהם השקיעו ועל העבודה המצוינת. אנחנו יכולים לישון כעת בשקט כי טיגרה שיחקה כמו אלופה. בוקה היא קבוצה גדולה וזה לא קל לשחק נגדם. זה כבוד גדולה עבורי לעבוד עם השחקנים שלי, ואני גאה בהם על כל הטורניר המצוין שהם עשו. יש תחושת החמצה כי היינו מאוד קרובים. בכל זאת לבוקה מגיע התואר".

כובש שער הניצחון, שגם כבש את השער הקודם של טיגרה במשחק מול סן לורנצו, ליאנדרו לזארו, אמר בסיום: "טיגרה הראתה שהיא קבוצה גדולה. אני גאה להיות חלק מהחבורה הזו, ששיחקה כמו אלופה. אין דבר שאנחנו צריכים להצטער או להתחרט עליו. עכשיו ננוח ואחר כך נתכונן לטורניר הבא. אנחנו הולכים זקופים וגאים כי נתנו הכול".

הליגה באורוגוואי נדחתה

מחזור אחד לסיום הליגה באורוגוואי, כאשר המתח בשיאו ולא פחות מארבע קבוצות נמצאות במאבק על התואר, השהתה התאחדות הכדורגל האורוגוואית שוב את המשחקים במדינה עקב בעיות אבטחה חמורות ואלימות הולכת וגוברת במגרשים. "הצבנו מספר אלטרנטיבות כדי שהמשחקים יחודשו, אבל אף אחד מהן לא התקבלה", הסביר את המהלך נשיא ההתאחדות חוזה לואיס קורבו.

ביום שישי הוציאה ההתאחדות במדינה את הודעה על השהיית המשחקים, אלא שלאחר מכן היא הפכה אותה ואמרה שהמחזור האחרון כן יתקיים השבוע. לבסוף היא שוב שינתה את ההחלטה ואמרה כי הליגה תתחדש רק בעונה הבאה. שר הפנים במדינה הודיע כי עקב המצב אי אפשר יהיה לקיים את משחקי הצמרת טעוני המתח.

כזכור, ב-16 לנובמבר הושהתה הליגה לתקופה של כשלושה שבועות לאחר שאוהדי דאנוביו ונאסיונאל התפרצו למגרש בסיום המשחק בין הקבוצות והתקוטטו ביניהם על כר הדשא.

דאנוביו מוליכה כעת את הטבלה עם 29 נקודות, כשאחריה מסתדרות נאסיונאל, גם לה 29 נקודות, ראסינג קלאב ודפנסור, לכל אחת מהן 27 נקודות. במחזור האחרון תשחק דאנוביו מול פניארול (החמישית בטבלה) כאשרתצא למשחק חוץ נגד סנטרל אספניול. ראסינג קלאב תשחק נגד מונטבידאו וונדררס ואילו דפנסור תארח את חובנטוד דה לאס פיידראס, אולם כאמור כל המשחקים יתקיימו רק בעונה הבאה. בהתאחדות עדיין לא החליטו היכן המשחקים יתקייימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully