וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של אוואט

עסקת ההשאלה לחיחון נסגרה, תנאיו של השוער סוכמו, אבל נשיא לה קורוניה, לנדוירו, מעכב את החתימה ומחכה להצעת רכישה ממאיורקה. במועדון האסטורי מתחילים לאבד את הסבלנות

שבוע לפני פתיחת חלון ההעברות, דודו אוואט עדיין לא עזב רשמית את דפורטיבו לה קורוניה. השוער הישראלי, שהגיע לסיכום עם ספורטינג חיחון, לא השלים את העברתו בעסקה שזכתה לכינוי: "אופרת סבון". "אס" מדווח הבוקר (רביעי) כי מי שמטרפד בינתיים את השלמת ההעברה הוא נשיא לה קורוניה, אוגוסטו לנדויורו, שמתעלם מאנשי חיחון. כזכור, לפני יומיים הודיעה דפור רשמית כי הגיעה לסיכום עם חיחון על השאלה לחצי עונה, אך המסמכים עדיין לא חתומים.

בחיחון ציפו אתמול לחתום, אבל לטענתם, לנדוירו מתעלם מהם ולא ניתן להשיגו. נציגו של אוואט, גוסטבו קרנקו: "הכל סגור, דודו רוצה לעבור לחיחון, אבל אנחנו תלויים בלנדוירו". על פי הדיווח ב"אס", נשיא לה קורוניה מחכה עדיין להצעות רכישה ממאיורקה או אספניול. הקבוצה הקטאלונית רוצה את אוואט לעונה הבאה וכרגע נראית כאופציה לא רלוונטית, ואילו מאיורקה מעוניינת בו כמחליף למיגל אנחל מויה הפצוע, אך סובלת מבעיות כלכליות.

על פי הדיווח, אוואט מסרב לעבור למאיורקה, שמצבה הכלכלי והניהולי לא ברור. במועדון מחפשים רוכש בדחיפות. מעבר לבעיות הכלכליות במאיורקה, במועדון עדיין צריכים למצוא קבוצה לשוער הארגנטינאי המאכזב חרמן לוקס. בעלי המניות עסוקים בשבל זה בפתרון הבעיות הכלכליות ולא ברכישת שחקנים חדשים, ועדיין מתלבטים האם לרכוש את השוער או להשאילו. אוואט לא מעוניין להגיע למאיורקה בהשאלה, ומעדיף את חיחון, שם מקומו בהרכב מובטח. מאיורקה מדורגת במקום ה-17 בליגה, אחד מעל הקו האדום, והיא ספגה 29 שערים ב-16 משחקים.

לנדוירו מקווה בכל זאת למצוא לאוואט קונה ומעדיף את האפשרות הזו על פני השאלה לחיחון. הנשיא מעדיף לחכות והאופציה ולמצות את מו"מ הרכישה מול מאיורקה. ראוי לציין כי בחיחון מעוניינים אך ורק בהשאלה, הן מסיבות כלכליות, והן בשל העובדה שבעונה הבאה בונים שם על השוער המקומי, איבן קוולאר, שפצוע וייעדר ארבעה חודשים. במועדון לא אוהבים את התנהגותו של לנדוירו, אבל לא מתכוונים לחכות זמן רב. פציעתו קוולאר, שייעדר ארבעה חודשים, השאירה את מנואל פרסיאדו ללא שוער בכיר. פרסיאדו מאוד רוצה את אוואט, אך אין בכוונתו להמתין מעבר למשחק הבא, בשביעי בינואר מול ויאדוליד בגביע. חיחון נמצאת במקום ה-11 בלה ליגה והיא ספגה את מספר השערים הרב ביותר, 35. על פי מספר דיווחים בספרד, במועדון כבר בודקים אופציות להחתים שוער ארגנטינאי. גם שוערים נוספים מדרום אמריקה עלו כמועמדים.

סוכנו של אוואט, רונן קצב, אמר הבוקר (רביעי) לוואלה! ספורט: "הנושא מטופל בצורה אינטנסיבית ובימים הקרובים תיפול ההכרעה. קצת סבלנות לא תזיק. ללה קורוניה יש צד בעניין, ובגלל זה דברים מתעכבים. אנחנו מקווים שהכל ייסגר בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully