וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל תרה אחרי טרה סימונס

24.12.2008 / 10:22

בקבוצה שוקלים להחזיר את השחקן שהביאו למועדון לפני שנתיים. אכזבה במכבי מאלטון בראון, ג'נרל מנג'ר הרוקטס יגיע לראות את אליהו

בימים האחרונים פנו גורמים בהפועל גלבוע/גליל אל מכבי תל אביב במטרה לבדוק את מעמדו של הגארד-פורוורד טרה סימונס, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים. התשובה שקיבלה הקבוצה מהצפון היא כי מעמדו של סימונס בשלב זה בטוח במכבי, אך במידה ויחול שינוי תעודכן גלבוע/גליל.

ההערכות הרווחות הן כי במידה ומכבי תל אביב תרכוש גארד זר נוסף ישוחרר סימונס, שלא מקבל דקות בכלל במשחקים האחרונים של הקבוצה. בגליל אישרו את הידיעה וטענו כי "זה נורמלי ששחקן שהבאנו לארץ ולא מקבל דקות משחק יחזור בסופו של דבר אל הבית שלו", אמר גורם במועדון.

מי שלוחץ להביא את סימונס הוא המאמן עודד קטש. במידה ויוחתם סימונס מי שצפוי לאבד את מקומו בקבוצה הוא אארון ניקסון, שזוהי עונתו השנייה בקבוצה, אך לא מצליח להשתלב בה והעונה ירדה קרנו. בתחילת העונה רכשה מכבי תל אביב את סימונס תמורת כ-150 אלף דולר מהפועל חולון, לאחר שעונה קודם לכן עבר השחקן ערב פתיחתה של העונה מהגליל לחולון במהלך שעורר זעם אצל ראשי הגליל.

ג'נרל מנג'ר הרוקטס יגיע לראות את אליהו

אכזבה אדירה במכבי תל אביב מאלטון בראון, שנמשכת כבר כמה שבועות. בקבוצה רצו לקוות שהיכולת הבינונית שהפגין תלויה בכושר בינוני, אבל גם לאחר מספר אימונים ממשיך הסנטר להציג יכולת לא טובה, וסובל מעודף משקל. במכבי לא ישחררו אותו, אלא אם תימצא לו קבוצה שתסכים לקלוט אותו ולשלם לו את מלוא השכר. ללא קשר, במועדון מחפשים גארד. במידה ויימצא שחקן, ישוחרר שחקן אחד לפחות מהקו האחורי.

יכולתו הטובה של ליאור אליהו לא נעלמה מעיניהם של אנשי יוסטון רוקטס, המחזיקים בזכויות עליו. הגנ'רל מנג'ר של הקבוצה, דריל מורי, אמור להגיע למשחק היורוליג מול אולימפיאקוס בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully