וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס אלופת ארגנטינה

טיגרה הייתה חייבת לנצח בהפרש של שני שערים, אבל סיימה עם 0:1 קטן, שכולו ניצחון של הבוסטרוס. בוקה זוכה באליפות מספר 23

זהו, תם לו טורניר האפרטורה המותח בארגנטינה. לאחר עונה דרמטית מאין כמוה וטורניר גמר משולש לראשונה מאז 1968, נותרה בוקה ג'וניורס הגדולה כאחרונה שעומדת, וזכתה באליפות מספר 23 בעידן המקצועני למרות הפסד 1:0 לטיגרה במשחק האחרון של בית הגמר, בו נטלה חלק גם סן לורנצו. הבוסטרוס זכו בתואר בזכות הפרש שערים עדיף, כשלשלוש הקבוצות יש ניצחון והפסד. טיגרה הצנועה תישאר עם המחמאות על עונה גדולה, אך את התואר הראשון בתולדותיה תאלץ לחפש בהזדמנות אחרת.

קרלוס איסצ'יה רושם אליפות ראשונה כמאמן ראשי. האיש האפור משהו הצליח להביא את בוקה להישג מצוין, וזאת למרות בעיות חברתיות (הריב המתוקשר בין ריקלמה לקאסרס נשכח כלא היה), פציעות של שחקני מפתח כמו פאלרמו ופלאסיו ומוות טראגי של נשיא המועדון פדרו פומפילו. עכשיו יזכה "אל פלאדו" (הקירח) להארכת חוזה וצפוי לשתף פעולה עם קרלוס ביאנצ'י הוותיק, שחוזר למועדון כמנג'ר על.

הקרדיט לאיסצ'יה הוא בעיקר בזכות ההימור על השחקנים הצעירים. מי האמין בתחילת הטורניר שבמשחק האליפות ישחקו בהרכב הילדים גרסיה, צ'אבס, רונקאגליה וויאטרי? האליפות הזו ודאי תירשם על שמו של חואן ריקלמה, כאיש שכבש את השערים המכריעים וניווט על המגרש, אך תיזכר הודות לכישרונות הצעירים שנכנסו לנעליים גדולות ללא רגשי נחיתות.

טיגרה, למרות הניצחון והלחץ בדקות הסיום, לא הציגה דבר ממה שאפיין אותה לאורך כל העונה. הקבוצה של קאניה נראתה מבוהלת מגודל המעמד ואפשר לציין זאת גם לגבי המשחק הראשון בפלייאוף מול סן לורנצו. שחקני ההתקפה לא זכו לתמיכה מספקת מחבריהם וכך אי אפשר להפתיע קבוצה כמו בוקה, גם אם בשערה עומד צעיר חסר ניסיון כמו חבייר גרסיה. אבל האמת היא שטיגרה את שלה עשתה בעצם ההעפלה לפלייאוף. אף אחד לא ציפה מקאניה ושחקניו להגיע להישג שכזה והם בהחלט ראויים למחמאות על עונה פנטסטית.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב טוב, כשבוקה היא זו שיזמה ושלטה בשדה למן הפתיחה. טיגרה הסתפקה במתפרצות בודדות ונעזרה בשירותיו של ארדנטה הטירון, שמנע בגופו שער מפיגרואה בדקה ה-20. בדקה ה-38 עוד הזדמנות גדולה לבוקה, אלא שהכדור ברח לדאטולו האומלל כשהוא לבד מול השוער. רק בתוספת הזמן של המחצית נבעט כדור ראשון לעבר שערו של גרסיה, כשמורל שלח בעיטה היישר לידיו של השוער הצעיר.

אחרי הפסקת מחצית שגרתית של 25 דקות, חזרו שחקני שתי הקבוצות אל כר הדשא. בוקה ערכה חילוף, כאשר גונזאלס נכנס במקומו של דאטולו הפצוע. בדקה ה-68 השיגה טיגרה את הראשון מתוך שני השערים שהיא צריכה. חימנס הגביה כדור פשוט שנראה בדרכו לידיים של גרסיה, אבל השוער הצעיר תפס אוויר ולזארו נגח פנימה. 0:1 לטיגרה, שוער בוקה מוחלף מיידית.

קאניה שלח את כל שחקניו קדימה והותיר את העורף פרוץ. לשמחתו, ארדנטה עשה עבודה טובה ומנע שני שערים נוספים. בתוספת הזמן הורחק רודריגו פלאסיו מבוקה, בשל התנהגות בלתי ספורטיבית. אחרי חמש דקות תוספת זמן, באה שריקת הסיום: בוקה ג'וניורס אלופה.

הרכב בוקה ג'וניורס: חבייר גרסיה (ג'ושוע אז'אלה, 69), הוגו איבארה, חוליו ססאר קאסרס, פקונדו רונקאגליה, קלאודיו מורל רודריגס, סבסטיאן בטאגליה, כריסטיאן צ'אבס, חסוס דאטולו (אלבארו גונזאלס, 46), לאנדרו גרסיאן, לוקאס ויאטרי, לוסיאנו פיגרואה (רודריגו פלאסיו, 56).

הרכב טיגרה: לואיס ארדנטה, פאבלו חרס, חואן קרלוס בלנחיו, נורברטו פפאראטו, רודולפו ארואבארנה (מאורו ויז'גאס, 88), סבסטיאן רוסאנו (לאונל אלטובלי, 63), ג'ונתן בלאנקו, מתיאס חימנס (סבסטיאן רוסקוז'דה, 74), מרטין מורל, קרלוס לונה, לאנדרו לזארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully