וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיד עוד לטויה

לטויה פרינגל נתנה משחק ענק שכלל 29 נק' ו-21 ריב' בניצחון של רמת חן על חולון 72:78 בחצי גמר הגביע. עכשיו מחכה לה רמה”ש

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
iba.org.il

עריכת וידאו: נעמה דרור

מכבי רמת חן יכולה לסמן וי. אחרי שהיא מצעידה את טבלת הליגה לנשים, רמת חן הבטיחה גם את מקומה בגמר הגביע בזכות ניצחון משכנע 72:78 על אליצור חולון, במשחק שהדרמה הגדולה שבו הייתה דווקא בשניות הסיום. אלא שמשחק ענק של לטויה פרינגל לא ממש נתן סיכוי לחולוניות, שנכנעו.

29 נקודות ו-21 ריבאונדים היו לפרינגל, שהשאירה את היתרון אצל רמת חן ברוב שלבי המשחק. עדני דגן ניהל את המשחק של רמת חן בצורה טובה מאוד והשלים ניצחון שני על היריבה, שנכנעה בליגה לרמת חן 76:61. כעת פוגשת רמת חן 'רמתית' אחרת, רמת השרון, אותה היא תקווה לעקוץ בגמר שיתקיים ביום חמישי ולהניף את הגביע.

מהלך המשחק

חולון עלתה בחמישייה עם אדווינה בראון, בר גילינסקי, איינה ווקר, שירן צעירי ואדנישה קורי. רמת חן פתחה עם לטויה פרינגל, שירי שרון, מיכל אפשטיין, אייבורי לאטה ותמרה ג'יימס.

אחרי נקודות ראשונות של מיכל אפשטיין, איינה ווקר החולונית קלעה שבע נקודות רצופות והעלתה את חברותיה ל-2:7. לאטה נכנסה לעניינים וצימקה את ההפרש, ומכאן המשחק הפך להיות צמוד במהלך הרבע הראשון. ג'יימס הפגיזה שלשה סמוך לסיום הרבע, אך קבוצתה ירדה בפיגור 21:18 בסיומו.

ברבע השני היתרון עבר לרמת חן, אחרי שפרינגל עשתה את הנקודות של הלבנות והייתה דומיננטית מתחת לסל. אלא שווקר שוב תפסה דומיננטיות ויחד עם בראון הן כפו משחק צמוד. לאטה, פרינגל וג'יימס עשו את הנקודות שיצרו בריחה קטנה ויתרון 37:44 עד ההפסקה.

רמת חן נהנתה מנקודות של לאטה ושירי שרון, ששמרו את היתרון של קבוצתן. פרינגל לחצה על הגז ונתנה את הטון בזמן ששחקניות חולון נקלעו לבעיית עבירות. פרינגל הלכה אל הקו והעלתה את קבוצתה באמצע הרבע ל-46:53. חולון נראתה רע באותן דקות, אך רמת חן שהגדילה את היתרון הייתה יכולה לפתוח פער דו ספרתי, אלא שגנור ושטיין החטיאו שלשות והרבע הסתיים ב-49:57.

הפער עלה לעשר אחרי עוד שתי נקודות של פרינגל בפתיחת הרבע האחרון. חולון לא ממש הצליחה לעשות משהו מול היכולת המצוינת של הזרות של רמת חן והפער נמשך גם בהמשך. אחרי דקות ממושכות של הפרש עשר, עדי לוקס הורידה עם שלשה את ההפרש ל-69:64 ו-ווקר וצעירי הורידו רק לנקודה. לאטה הראתה שהיא לא ממש מתרגשת מהקאמבק ועם שלשה העלתה ל-68:72. מכאן רמת חן השלימה את הניצחון, 72:78 בסיום.

קלעו לרמת חן: לטויה פרינגל 29 נקודות (21 ריבאונדים), אייבורי לאטה 23, תמרה ג'יימס 13, מיכל אפשטיין 9, חן שטיין ושירי שרון 2 כל אחת. לחולון: איינה ווקר 26 (13 ריבאונדים), אדווינה בראון 22 (10 ריבאונדים, 10 אסיסטים), שירן צעירי 9, עדי לוקס 8, אדנישה קורי 4, נועה שור 2, בר גילינסקי 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully