וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון מול נהריה ברבע גמר הגביע

23.12.2008 / 18:12

הנהריינים שהדיחו את מכבי תל אביב בשמינית, זכו לעוד הגרלה קשה. הפועל ירושלים תארח את גבעת שמואל, אשקלון-חולון, עפולה-חיפה

פחות מ-24 שעות אחרי ההפתעה הגדולה של שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל - הניצחון של עירוני נהריה על מכבי תל אביב - נערכה הערב (שלישי) הגרלת משחקי רבע הגמר, שיערכו ב-4 בינואר.

במשחק המרכזי תארח בני את השרון את אותה נהריה מפתיעה, שתנסה לעשות זאת שוב ברעננה. מחזיקת הגביע, הפועל ירושלים, הוגרלה ראשונה והיא תארח את גבעת שמואל למשחק קל על הנייר. עירוני אשקלון תארח את הפועל חולון ונציגת הליגה הלאומית, הפועל עפולה, תארח לדרבי צפוני את מכבי חיפה.

קפטן בני השרון, מאיר טפירו, הגיב להגרלה: "זו הגרלה קשה מאוד. נהריה קבוצה טובה עם הרבה כישרון. יהיה משחק צמוד וטוב. אני לא חושב על התואר, זה עוד רחוק. נחזור מהפגרה ונתכונן כמו שצריך, המשחק הזה הוא הכי חשוב מבחינתו כרגע".

דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, התייחס למפגש של קבוצתו מול עפולה ואמר: "מהיום שהשחקנים יחזרו לארץ יהיה לנו שבוע להתכונן. המגרש בעפולה הוא מגרש ביתי מאוד, יש להם מספר שחקנים שיכולים לשחק בליגת העל, אבל זה משחק שאנחנו צריכים לנצח. ג'ף רוזן רוצה תואר ואנחנו ננסה להביא לו אותו".

דני פרנקו מאמן הפועל חולון: "ההגרלה לא בידינו מה נקבל. לא מרוצים ולא לא מרוצים. זאת ההגרלה וזה לא מעסיק אותנו יותר מדי, מול מי ואיפה נשחק. אפשר לעבור כל משחק בוודאי, ראינו בליגה הזאת שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. כל תוצאה היא אפשרית, הליגה מאוד צמודה וצפופה ובוודאי ונצפה כמו בכל משחק לנצח ולהמשיך לנצח".

יוני ניר פורוורד גבעת שמואל, אמר: "הגרלה קשה אולי הכי קשה שיכולנו לקבל. נתכונן למשחק כמו שצריך, אני לא מאמין במסורת שאנחנו מנצחים במלחה, אבל אשמח אם זה ימשיך להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully