וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוקורה רוצה גם לעזוב וגם להישאר

קשר טוטנהאם, ששיחק תחת ראמוס, אמר כי הוא מוחמא מהעניין של ריאל מדריד בו. צסק"א קבעה תג מחיר למילוש קראסיץ' - 20 מיליון יורו

קשר טוטנהאם, דידייה זוקורה, אמר שהוא מוחמא מהעניין שמביעים בו ריאל מדריד ומאמנם החדש חואנדה ראמוס. "זה נהדר להיות מקושר לריאל מדריד, כי זה אחד המועדונים הגדולים בעולם - איזה שחקן לא ירצה להיות מקושר אליהם", אמר זוקורה.

השחקן מחוף השנהב נשמע מרוצה מהמצב שלו בקבוצתו: "אני מרוצה כאן בטוטנהאם ובאנגליה. אני אוהב את אנגליה ואת האנגלים. מצב הקבוצה שלי טוב יותר תחת הארי רדנאפ ואני נהנה מכל דקה. מבחינתי אני ארוויח בכל מקרה".

למרות זאת, ציין זוקורה כי הוא לא שמח כשראמוס עזב: "הייתי עצוב כשחואנדה ראמוס עזב, כי הוא נתן לי בזדמנות בכדורגל האנגלי, ואני לא אשכח לו את זה". לגבי ההבדלים בין המאמנים אמר הקשר: "שניהם טובים, אבל במועדון אנגלי הגישה האנגלית של רדנאפ היא נכונה יותר מהגישה הספרדית של ראמוס".

מילוש קראסיץ' כבר הודיע לצסק"א מוסקבה כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון הרוסי. כעת נראה שהמועדון הרוסי ייענה לבקשתו וכבר שם עליו תג מחיר של 20 מיליון יורו. לפני כחודש החלו מגעים בין ריאל מדריד לצסק"א לגבי רכישת הקשר הסרבי, אך לא התפתח שום דבר קונקרטי. הבלאנקוס ממשיכים לסרוק את השוק בחיפושם אחרי קשרים קיצוניים. אופציה נוספת של ריאל היא אשלי יאנג מאסטון וילה, אך תג המחיר שלו - 30 מיליון יורו - עלול להרתיע את המדרידאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully