וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים סינים עם קהל גדול

בדרבי הסיני ניצח יאו מינג את יי ז'יאנליאן, במשחק שצפו בו כ-200 מיליון צופים סינים. פאו גאסול פגש את אחיו מארק וניצח בקושי

דו-קרב כפול מעניין נערך הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA. במפגש היסטורי נפגשו לראשונה שני אחים אירופאים המשחקים בקבוצות שונות כשממפיס גריזליס אירחה את לוס אנג'לס לייקרס ובדו-קרב סיני נפגשו שני שגרירי סין המרכזיים בליגה הטובה בעולם כשניו ג'רזי נטס אירחה את יוסטון רוקטס.

בדו קרב הספרדי ניצחו הלייקרס 96:105, אך נזקקו להירואיות של קובי שחילץ את קבוצתו מפיגור 93:88 כשנותרו 3:08 דקות לסיום. הלייקרס עשו ריצה של 3:17 שכללה 10 נקודות של קובי שסגרו את הסיפור ומנעו מהלייקרס הפסד שלישי רצוף. "קובי קלע קליעות חשובות", אמר הסווינגמן של הגריזליס רודי גיי שהוביל את קבוצתו עם 23 נקודות. "אני חושב שעשינו צעד חשוב הערב, אבל אי אפשר להיות מרוצים מהפסד", הוסיף.

בדו קרב בין האחים ניצח הבכור פאו את מארק, כשקלע 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לעומת 8 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 איבודים של האח הצעיר. "מישהו היה חייב להפסיד היום, לא?", אמר פאו. "אני שמח שיצאנו מנצחים כי היינו מאוד זקוקים לניצחון, כדי להמשיך במסענו להשגת מטרותינו, אני רק מצטער שאחי מארק היה בצד המפסיד".

גאסול שיחק שש עונות בגריזליס ומוביל אותה ב-12 קטגוריות סטטיסטיות, כולל נקודות, ריבאונדים וחסימות והוא גם האולסטאר היחיד שאי פעם היה לפרנצ'ייז הצעיר. גאסול התקבל אצל הקהל בעירוב של מחיאות כפיים ושריקות בוז. שריקות הבוז היו רמות יותר.

בחוף המזרחי התרחש דרבי סיני בין יי ז'יאנליאן מניו ג'רזי נטס ויאו מינג מיוסטון רוקטס. יאו והרוקטס ניצחו בגדול במפגש 91:114. הסנטר הסיני קלע 24 נקודות ולקח 16 ריבאונדים, בעוד שבן ארצו קלע 10 נקודות ולקח 7 ריבאונדים, אך קלע רק 4 מ-13 הזריקות שלקח. בין מאה למאתיים מיליון צופים סינים צפו במפגש המסקרן שנגמר כבר במחצית, כשהרוקטס הובילו 40:61. מה שנעלם בכל החגיגה הסינית היא העובדה שהרכז הצעיר של הרוקטס ניצח במצ'אפ שלו מול דווין הריס מהנטס, שהעונה מראה שהוא אחד הרכזים הטובים ובטח המהירים בליגה. ברוקס קלע 22 נקודות, מסר 6 אסיסטים והשאיר את הריס על 10 נקודות ו-3 אסיסטים ב-2 מ-9 מהשדה. "הרגשתי שארון יעשה עבודה טובה. הדבר החשוב הוא שהוא קיבל ביטחון, נהיה אגרסיבי ולא פחד לקחת זריקות. זה יהיה לו טוב לעתיד", אמר מאמנו ריק אדלמן.

וינס קרטר, שגם כן נתן משחק לא טוב, עם 10 נקודות ב-5 מ-15 מהשדה, נשמע מאוכזב בסיום: "זה היה הפסד קשה. זה היה ערב קשה. היינו זקוקים לניצחון. זו היתה הזדמנות בשבילנו לראות כמה התקדמנו".

ג'מיר נלסון וכריס פול נבחרו לשחקני השבוע

ג'מיר נלסון מאורלנדו מג'יק וכריס פול מניו אורלינס הורנטס נבחרו לשחקני השבוע. נלסון ממשיך את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו והשבוע נתן ממוצעים של 27.6 נקודות 4.25 ריבאונדים ו-5.75 אסיסטים בארבעת ניצחונות קבוצתו השבוע, כששניים מהניצחונות היו על אריות המערב סן אנטוניו ספרס ולוס אנג'לס לייקרס.

כריס פול קלע 23.6 נקודות למשחק השבוע, הוסיף 4.3 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-5.3 (!) חטיפות למשחק, כשהוא ממשיך את שיא רצף המשחקים בהם הוא חוטף לפחות פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully