וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: פאר וסלע העפילו לחצי גמר אליפות ישראל

הטניסאית הבכירה, שניצחה את בלנק 0:6, 6:7, תפגוש את גלושקו בשחזור הגמר מלפני שנתיים. סלע יפגוש את אוקון אחרי ניצחון על סטיל

שני הטניסאים הבכירים של ישראל, שחר פאר ודודי סלע, לא ממש נתקלו בקשיים במשחקי רבע גמר אליפות ישראל שהתקיימו היום (שלישי) תחת הרוח החזקה במרכז ברעננה. פאר וסלע העפילו לחצי הגמר וכעת הם מצפים לקרבות הבאים שעומדים לפניהם.

אחרי שניצחה את עופרי לנקרי במשחק לא מרשים במיוחד בשמינית הגמר, פאר ניצחה את אולגה בלנק 0:6, 6:7 במשחק שבו המערכה הראשונה הייתה חד צדדית לחלוטין ואילו השנייה הייתה צמודה ומותחת.

פאר תפגוש בחצי הגמר את יוליה גלושקו, שניצחה את ג'סיקה כהן 5:7, 5:7. כזכור, השתיים נפגשו בגמר לפני שנתיים, אז זה נגמר ב-0:6, 0:6 מוחץ לטניסאית הבכירה. המנצחת בין פאר לגלושקו תפגוש את ציפי אובזילר, שהתגברה על נאדין פאהום 1:6, 4:6. אובזילר תשחק מול חן אסטרוגו, שניצחה 6:2, 5:7, 3:6 את ליאת צימרמן.

אצל הגברים דודי סלע ניצח את סער סטיל 2:6, 3:6 והבטיח את מקומו בחצי הגמר, שם יפגוש יריב קשה הרבה יותר, נועם אוקון, שאמנם הפסיד 6:4 במערכה הראשונה מול גלעד בן צבי אך החזיר לו עם 3:6, 4:6. בחצי הגמר השני ייפגשו הראל לוי ואמיר ויינטרוב. לוי ניצח בקלות 0:6, 4:6 את אלמוג משיח ואילו ויינטרוב גבר באותה תוצאה בדיוק על עידן מארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully