וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של פאוק סלוניקי לא ברור

נשיא הקבוצה התפטר, סגן הנשיא לא רוצה להחליפו והקבוצה מסלוניקי שקועה בחובות לשחקני עבר שלה. אריאל מקדונלד עבר לסיינה

פאוק סלוניקי, אחת הקבוצות הוותיקות בליגה היוונית נותרה לאחרונה ללא נשיא ובחובות. סגן נשיא הקבוצה לא מעוניין לשאת באחריות של הנשיא ולא ברור האם דמיטריס דרוסוס, הנשיא היוצא, יכסה את החובות שיש לקבוצה לשחקני עבר, כפי שהוא הבטיח לפני שמונה לנשיא. דרוסוס, המחזיק ב-90 אחוז החליט להתפטר בשל בעיות בריאות, אך לא נמסרו פרטים לגבי מצבו.

זו הקבוצה השלישית שדרוסוס עוזב בשלוש שנים, כשהפעם הוא עושה זאת באמצע העונה, כשהקבוצה במקום השמיני עם מאזן של חמישה נצחונות ושישה הפסדים. הוא הותיר חובות גם בא.א.ק. אתונה אחרי שעזב אותה, וכעת עליו למצוא פיתרון לכ-800 אלף היורו שהקבוצה צריכה לשלם לפני סוף העונה.

אריאל מקדונלד, רכז מכבי תל אביב לשעבר, עבר מדינמו מוסקבה, קבוצתו של דיוויד בלאט, לסיינה, אחת הקבוצת החזקות ביורוליג. הרכז שיחק העונה משחק אחד בלבד בליגה ברוסיה ושני משחקים ביורוקאפ, וכעת יחזק את הקו האחורי של האיטלקים, שמתמודדים בבית ב' מול ברצלונה ופנאתינייקוס.

צסק"א תחפש קבוצה חדשה לסברשנקו

צסק"א הודיעה כי היא תסכים להשאיל את הסנטר אלכסיי סברשנקו לקבוצה אחרת עד לסוף העונה, וזאת בעקבות התבטאויות של השחקן כי הוא לא מרוצה מדקות המשחק שלו. הרוסי בן ה-29 פתח בשלושה משחקים בלבד העונה ביורוליג ושיחק בממוצע 15 דקות במשחק. "זו לא היתה החלטה קלה", אמר יושב ראש צסק"א אנדריי ואטוטין. "היינו צריכים להתמודד עם חוסר שביעות הרצון שלו מתחילת העונה וניסינו לפתור את המצב באופן דיפלומטי. אחרי שנפגשנו עם אלכסיי הגענו להסכמה שעלינו למצוא לו קבוצה חדשה", הוסיף ואטוטין.


ריאל מדריד שיפרה את הקו הקדמי שלה כשהחתימה את הסנטר הבלגי תומאס ואן דן שפיגל. השחקן הוותיק מגיע ממריופול האוקראינית שם השיג ממוצעים של 12.3 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.5 חסימות בארבעת משחקי יורוקאפ העונה. הבלגי סייע בעונה שעברה לצסק"א מוסקבה לזכות בתואר היורוליג השני שלה בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully