וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך: "זו נקודה טובה"

השוער הצ'כי, שעמד בפרץ ההתקפות של אברטון בתיקו 0:0 של צ'לסי, מרוצה מהתיקו בגודיסון פארק. סקולארי זעם על השופט וסירב להתראיין

צ'לסי פיספסה אתמול (שני) הזדמנות לעלות לראש הטבלה על חשבון ליברפול, בעקבות התיקו המאופס של הכחולים שנותרו עם ניצחון בודד בחמשת משחקיהם אחרונים. שוער הכחולים, פטר צ'ך, דווקא בירך על התיקו 0:0 מול אברטון בגודיסון פארק: "קשה לבוא למקום כזה", אמר השוער, "הם שיחקו טוב לאחרונה והשיגו תוצאה טובה מול מנצ'סטר סיטי בדקה האחרונה, אז הם הגיעו במצב רוח חיובי ועם הקהל מאחוריהם", הוסיף. "קשה לשחק שם עם 11 שחקנים ואנחנו נותרנו בעשרה שחקנים, אבל החזקנו בכדור ושלטנו בקצב המשחק, גם בעשרה שחקנים. היו להם הזדמנויות ממצבים נייחים, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים. חבל שלא הצלחנו לנצח. היינו יכולים לעלות שוב לראשות הליגה, אבל זו נקודה טובה", סיכם הצ'כי.

לגבי הכרטיס האדום הישיר שקיבל ג'ון טרי על בעקבות התיקול הפרוע שלו על ליאון עוסמאן אמר צ'ך: "קשה לי לומר מה היה שם, הייתי רחוק מהאזור. היה קשה לשופט לראות מה קרה. זה קרה בשבריר שנייה. הוא קיבל החלטה ואנחנו צריכים לחיות איתה". המאמן סקולארי לא היה מרוצה מההרחקה של טרי והיו לו גם טענות להלחטות אחרות של השופט פיל דאוד. הברזילאי סירב להתראיין לאחר המשחק, משום שחשש שתגובתו תגרור עונש. דובר צ'לסי יצא בהצהרה: "אף אחד מההנהלה לא חש שהוא מסוגל להשתתף במסיבת עיתונאים. היו להם טענות לגבי כמה מהחלטות השופט והם חששו שהם יסתבכו אם ידברו".

במאמר באתר "הטיימס" נכתב כי נראה שהעונה נעלמה המנטליות הווינרית של הכחולים. תחת ז'וזה מוריניו ואברם גרנט ידעה צ'לסי לנצח גם כאשר לא שיחקה טוב, אך העונה היא איבדה תשע נקודות בחמשת משחקיה האחרונים.

ג'ון טרי צפוי להיות מורחק משלושה משחקים, במידה וצ'לסי לא תערער על כך. בלם יחמיץ את המשחקים מול ווסט ברומיץ', פולהאם ומשחק הגביע מול סאות'אנד יויניטד, אך יחזור בזמן למפגש הצמרת מול מנצ'סטר יונייטד.

ריברי תמורת בנדטנר?

דיווחים מספרים כי מנג'ר ארסנל ארסן ונגר מעוניין לרכוש את קשר באיירן מינכן פרנק ריברי תמורת החלוץ הדני הצעיר ניקלאס בנדטנר. ונגר היה מעוניין בצרפתי עוד לפני שעבר לאליאנץ ארינה לפני שנה וחצי ואוהדים רבים של ארסנל חשו אז שהמנג'ר לא עשה מספיק כדי להחתים אותו. החלוץ הדני חזר מהשאלה מבירמינגהאם סיטי, אך לא שיחק באופן עקבי וכבש 6 שערים ב-38 משחקים במדי התותחנים. שם גדול נוסף שעשוי לעבור ארסנל בחורף הוא אנדריי ארשבין הרוסי, שחוזר גם על ידי ברצלונה וריאל מדריד.

האל סיטי, הקבוצה המפתיעה של הליגה האנגלית העונה עד כה, מעוניינת בשירותיו של הקשר המצרי הבינלאומי בן ה-24 חוסני עבד רבו. הקשר המצרי נקשר למועדונים גדולים כמו ארסנל או יובנטוס אחרי שהרשים בגביע העולם לנוער 2003, אך קבוצתו איסמאעילי סירבה לשחרר אותו. לאחר ששיחק בליגה הצרפתית במשך שתי עונות גרר גרר חוסני עניין מצד אתלטיקו מדריד, ניוקאסל ואוסאסונה בקיץ שעבר, אך העדיף לחתום באל אהלי מדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully